تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۱۵۲۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح شعبه جدید بانک ملی به منظور رفاه حال مشتریان

‌می‌متالز - رئیس اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی گفت: افتتاح شعبه بخش رودبست با پیگیری و همکاری تنگاتنگ مسوولان و موافقت مقامات ارشد بانک به منظور رفاه حال مشتریان صورت پذیرفت.

به گزارش می‌متالز، در مراسم افتتاح این شعبه خانعلی رشیدی رئیس اداره امور شعب استان مازندران با اعلام اینکه افتتاح شعبه بانک ملی ایران یکی از مشکلات عمده بخش رودبست بوده است و این اتفاق مهم در حالی رقم خورد که طبق سیاست‌های کلان دولت، بانک‌های دولتی ملزم هستند تا در راستای کوچک‌سازی گام بردارند و علی رغم ادغام ۱۶ واحد بانکی در استان طی سال گذشته افتتاح این شعبه با پیگیری و همکاری تنگاتنگ مسئولان و موافقت مقامات ارشد بانک به منظور رفاه حال مشتریان صورت پذیرفت.

امروز بانک ملی ایران با بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ شعبه در کشور نماد بانکداری و پیشانی اقتصاد کشور می‌باشد و علی رغم تمام تحریم‌ها این بانک در اغلب زیرساخت‌های کشور مشارکت فعال داشته و همواره در کنار مردم بوده است.

در ادامه این مراسم علی اصغر باقر زاده نماینده مردم شهرستان بابلسر و فریدونکنار در مجلس شوای اسلامی ضمن اشاره به افتتاح شعبه مذکور گفت: افتتاح این شعبه نشانگر همت و اراده‌ای قوی، اتحاد، یکپارچگی، همدلی بین مسوولان بوده تا با ارائه خدمات به مردم و رفع نیاز‌های آن‌ها در جهت رضایت مشتری و بهبود شرایط، گام بردارند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده