تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۲۱۵۲۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روسیه هم مخالف رمزارز‌ها شد و هشدار داد / آخرین قیمت ۱۰ ارز دیجیتال

‌می‌متالز - بانک مرکزی روسیه هم با اشاره به نوسانات شدید قیمت ارز‌های دیجیتالی در ماه‌های اخیر به مردم توصیه کرد اصلا در این بازار سرمایه گذاری نکنند.

به گزارش می‌متالز، پیرو اتخاذ رویکرد سخت مقابل ارز‌های دیجیتالی این بار بانک مرکزی روسیه نسبت به آن‌ها جبهه گرفت.

براین اساس، الویرا نابیولینا رییس بانک مرکزی روسیه با اشاره به نوسانات شدید قیمتی ارز‌های دیجیتالی در ماه‌های اخیر گفت: این ارز‌ها خطرناک‌ترین جا برای سرمایه گذاری هستند و توصیه بانک مرکزی به مردم این است که اصلا در این بازار سرمایه گذاری نکنند.

صرافی هیوبی به دنبال اعمال محدودیت‌های جدید استخراج ارز‌های دیجیتالی در چین اعلام کرد: حداکثر میزان مجاز اهرم معاملاتی برای کاربران چینی را کاهش داده است. در انگلیس هم برخی از بانک‌های این کشور به مشتریان اعلام کردند به دلیل کلاه برداری‌های صورت گرفته و سوءاستفاده از امکانات معاملات ارز‌های دیجیتالی، دارندگان حساب در این بانک‌ها حق خرید و فروش با استفاده از پلتفرم‌های صرافی‌های ارز‌های دیجیتالی باینانس و کراکن را نخواهند داشت.

شماری از تحلیلگران بازار ارز‌های دیجیتالی با بررسی نمودار‌های چند وقت اخیر بیت کوین نتیجه گرفتند الگوی صلیب مرگ در حال شکل گیری است. الگوی صلیب مرگ زمانی تشکیل می‌شود که میانگین کوتاه مدت ۵۰ روزه، میانگین بلندمدت ۲۰۰ روزه را رو به پایین قطع کند. تغییرات قیمتی بیت کوین از آنجا اهمیت دارد که اکنون چشم معامله گران سایر ارز‌های دیجیتالی برای تعیین مسیر آتی به بیت کوین دوخته شده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی ۱۳۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۸.۴۹ درصد کمتر شده است. ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.


قیمت ۱۰ ارز‌های دیجیتال:



۱- بیت کوین: ۳۲.۷ هزار دلار با ۶.۶۲ درصد کاهش

۲- اتریوم: ۱۹۴۹.۸۶ دلار با ۱۰.۰۹ درصد کاهش

۳- تتر: یک دلار با ۰.۰۱ درصد افزایش

۴- بایننس کوین: ۳۰۰.۷۶ دلار با ۹.۳۹ درصد کاهش

۵- کاردانو: ۱.۲۷ دلار با ۱۰.۶۳ درصد کاهش

۶- دوج کوین: ۰.۲۱۰ دلار با ۲۳.۴۷ درصد کاهش

۷- ریپل: ۰.۶۶۹ دلار با ۱۰.۰۱ درصد کاهش

۸ - یو اس دی کوین: یک دلار با ۰.۰۱ درصد افزایش

۹- پولکا دوت: ۱۷.۱۵ دلار با ۱۵.۳۸ درصد کاهش

۱۰- یونی سواپ: ۱۷.۱۲ دلار با ۱۴.۰۷ درصد کاهش

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده