تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۲۱۶۳۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن ۱۰ تیرماه روزملی صنعت و معدن

‌می‌متالز - امروزه توسعه صنعتی لازمه رشد اقتصادی و توسعه پایدار است. آثار بی بدیل بخش صنعت بر متغیر‌های کلان اقتصادی و در راس آن در فرآیند توسعه ملی بیش از هر زمان دیگری مشهود بوده و ضرورت حمایت موثر از بخش صنعت و معدن را نمایان می‌کند. تجربه نشان داده است که ارتقای بهره وری این بخش می‌تواند زمینه ساز دستیابی به اهداف رشد اقتصادی باشد.

به گزارش می‌متالز، خوشبختانه حوزه صنعت و معدن ایران در سال‌های اخیر مسیر رو به رشد و پویایی چشمگیری در راستای افزایش تولید، توسعه پایدار و تقویت اقتصاد مقاومتی طی کرده است؛ با این حال این بخش از اقتصاد آنچنان ظرفیت‌های فراوانی برای جهش در اقتصاد کشور و اشتغال‌زایی دارد که نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و دقیق و استفاده همه‌جانبه از تمامی ظرفیت‌های بالقوه است.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان نیز همواره در مسیر تحقق سیاست‌ها و اهداف تبیین شده‌ی اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری است در تلاش است تا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، نقش موثر خویش را در تولید و تامین پایدار مواد اولیه صنعت فولاد ایفا نماید.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران و معدنکاران کشور و هم‌چنین پرسنل سخت‌کوش شرکت فولاد سنگان که با تلاش شبانه‌روزی خود، نقش مهم و اساسی در تحقق برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای دارند تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی بهروزی، سلامتی و شادی روز افزون را برای ایشان و خانواده‌های محترمشان از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

عناوین برگزیده