تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۴۰۸
کد خبر: ۲۱۶۶۱۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت، سیستم مدیریت زیست محیطی و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت از شرکت SGS

می متالز - شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری موفق به دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت، سیستم مدیریت زیست محیطی و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت از شرکت SGS سوئیس گردید.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع این شرکت با اعلام این خبر افزود: این شرکت در مسیر نقشه راه توسعه خود، با برنامه ریزی، تلاش و همت مدیران و کارکنان، موفق به استقرار، پیاده سازی و دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت بر اساس استاندارد ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ سیستم مدیریت زیست محیطی بر اساس استاندارد ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ از شرکت SGS گردید..

وی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان و مشاوران شرکت، تلاش و همکاری صمیمانه تمامی واحد‌ها و پشتیبانی‌های شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد: به کارگیری و استقرار استاندارد‌های مدیریتی، قطعا فرایند‌های شرکت را بهبود بخشیده و تعالی سازمانی را میسر میسازد.

میترا شکوهی رئیس واحد ایمنی، سلامت و محیط زیست شرکت نیز در این خصوص ضمن تشکر از همکاری صورت گرفته در خصوص کسب گواهینامه‌های مذکور تصریح کرد: این شرکت در جهت مدیریت و بهبود فرایندها، ارتقای سطح ایمنی و بهداشت و حفاظت از محیط زیست، ضمن توجه به شرایط پاندومی کرونا و با رعایت کلیه موارد مربوط به حفظ و امنیت اطاعات در تاریخ ۸ و ۹ تیرماه سال جاری، از سوی شرکت SGS مورد ممیزی از راه دور قرار گرفت و توانست گواهینامه‌های مربوطه را اخذ نماید.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود: با استقرار و پیاده سازی این استاندارد‌ها در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، تداوم موفقیت‌ها و افتخارات این شرکت را شاهد باشیم

منبع: شمانیوز

عناوین برگزیده