تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۱۶۶۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با روز ملی صنعت و معدن؛

معاون وزیر صمت از سه واحد تولیدی در منطقه صنعتی شهدای خیرآباد ورامین بازدید کرد

‌می‌متالز - همزمان با روز ملی صنعت و معدن، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از سه واحد تولیدی در منطقه صنعتی شهدای خیرآباد ورامین بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتی جنوب شرق استان تهران، از سه واحد صنعتی تولید انواع ظروف بلوری، چمدان و کیف مسافرتی و شیرآلات در منطقه صنعتی شهدای خیرآباد ورامین بازدید کرد.

وی در این بازدید‌ها از خط تولید و بخش‌های مختلف این کارخانجات دیدن کرد و در گفتگو با مدیران و کارگران آن‌ها، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات، توانمندی‌ها و روند تولید در این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه در نشست با جمعی از صنعتگران و تولید کنندگان منطقه صنعتی شهدای خیرآباد ورامین، به بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها پرداخت و برای رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های‌شان قول پیگیری و مساعدت داد.

لزوم فراهم کردن ظرفیت برای توسعه سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست بررسی مشکلات منطقه صنعتی شهدای خیرآباد ورامین گفت: سال گذشته تقریباً دو برابر سال قبل از آن زمین در شهرک‌های صنعتی واگذار کردیم و موظف هستیم که ظرفیت و شرایط لازم را برای توسعه سرمایه گذاری صنعتی در کشور فراهم کنیم.

علی رسولیان افزود: باعث خوشحالی است که واحد‌های تولیدی توانمندی در شهرک‌های صنعتی این منطقه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با راهکار‌های عملیاتی لازم مشکلات منطقه صنعتی خیر آباد را حل کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه از سال گذشته یک رشد صنعتی جدی را در سطح کشور شاهد هستیم و این هم تأکید مقام معظم رهبری بر داخلی سازی بود که در حال حاضر جلوگیری از واردات کالا‌های خارجی عملیاتی می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: سال گذشته تقریباً دو برابر نسبت به سال قبل از آن زمین در شهرک‌های صنعتی واگذار کردیم و به‌عنوان مسئولان کشور موظف هستیم که ظرفیت و شرایط لازم را برای توسعه سرمایه گذاری صنعتی فراهم کنیم.

رسولیان تصریح کرد: اعتقاد داریم اگر به بخش خصوصی بها داده شود، می‌توانند کار‌های بسیاری را انجام دهند؛ چرا که امروز دغدغه کشور اشتغال است.

وی با تأکید بر این‌که باید شرایطی را ایجاد کنیم که بنگاه‌ها بتوانند فارغ از بروکراسی‌های موجود تولید کنند و فقط به فکر تولید باشند، اظهار امیدواری کرد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ظرفیت‌های خوبی برای بخش خصوصی و تولیدگران کشور ایجاد شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده