تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۰
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۲۱۷۴۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چادرملو مسیر درستی را برای رشد توسعه فراهم کرده است

‌می‌متالز - مدیرعامل امید با تقدیر از عملکرد مدیریت چادرملو در خصوص تامین مواد اولیه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد؛ این رویکرد را قابل اهمیت قلمداد کرد و تصریح کرد: مدیریت چادرملو مسیر درست و اصولی را برای رشد توسعه در پیش گرفته است.

به گزارش می‌متالز، مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید در مجمع عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی باید ۲ مأموریت اساسی شامل استفاده مناسب از حداکثر ظرفیت‌های موجود و ارائه طرح‌های توسعه‌ای را در برنامه ریزی‌های خود در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت چادرملو مسیر درست و اصولی را برای رشد توسعه فراهم کرده است افزود: به عنوان سرمایه‌گذار از مجموعه چادرملو می‌خواهیم نسبت به ایجاد نیروگاه اختصاصی دیگری اقدام کند. همچنین همانطور که تاکنون شرکت چادرملو به ساخت داخل در تمامی پروژه‌ها و بومی‌سازی تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات و در حوزه تعمیرات و نگهداری توجه داشته است.

مدیرعامل امید یادآوری کرد: امید است این شرکت در آینده نیز به طور ویژه این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا نرخ تمام شده سرمایه گذاری و وابستگی به ارز خارجی کاهش می‌یابد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده