تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۲
بازدید: ۴۵۵
کد خبر: ۲۱۸۱۹۶
سرویس خبر : صنایع کوچک
کسب درآمد این شرکت شیمیایی بررسی شد؛

روند صعودی درآمد‌های "شکام" در ۳ ماهه ۱۴۰۰

‌می‌متالز - بیشترین میزان فروش محصول در اختیار سایر بازرگانی ثبت شده و جایگاه بعدی را محصول «ضد یخ» با ۶۳۸ تن به خود اختصاص داده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران در گزارش فهالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ معادل ۹۲۲،۹۱۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده و "شکام" با سرمایه ثبت شده ۹۰۰،۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال جاری مبلغ ۲،۲۷۶،۷۰۰ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشته است.

روند صعودی درآمد‌های

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده صنایع شیمیایی کیمیاگران نسبت به ماه گذشته ۶ درصد افزایش را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۹۹ درصد افزایش درآمد را مشاهده‌کرده، میزان درآمدی که این شرکت توانسته از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه از خود بر جای بگذارد نسبت به سال گذشته ۱۲۵ درصد رشد را تجربه کرده است.

بررسی میزان فروش محصولات این شرکت حاکی از آن بوده که به مقدار ۳.۳۶۸ تن، فروش به ثبت رسیده و نکته قابل تامل آن فروش در بازار صادراتی به میزان ۲.۲۰۴ تن بوده است.

لازم به ذکر است که در آمار‌های منتشر شده این شرکت، بیشترین فروش در اختیار بخش «سایر بازرگانی» بوده و جایگاه بعدی را «ضد یخ» با ۶۳۸ تن به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده