تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۰۲
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۲۰۲۰۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
صالحی:

کارگران روزمزد شرکت سیمان سپاهان تبدیل وضعیت شوند/ مسوولان برای رفع موانع تولید تلاش کنند

‌می‌متالز - نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارگران روزمزد شرکت سیمان سپاهان باید انجام شود گفت: تمامی مسوولان باید برای رفع موانع تولید تلاش کنند.

به گزارش می‌متالز، جلسه بررسی مشکلات شرکت سیمان سپاهان با حضور پروین صالحی مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: اگر بخواهیم تولید مستمر ادامه داشته باشد و آشفتگی کنونی در بازار سیمان حل شود باید ملزومات مورد نیاز شرکت‌ها فراهم شود، ما در قوه مقننه و استاندار و مسوولان اجرایی در قوه مجریه باید تمام انرژی را بگذاریم تا موانع تولید را برداریم.

صالحی با اشاره به اعتراضات کارگران این مجموعه اظهار کرد: شرایط اقتصادی و وضعیت تورم در جامعه زندگی همه مردم به‌خصوص کارگران را تحت تأثیر گذاشته است و طبق تأکید رهبر معظم انقلاب باید به کارگران توجه داشت.

وی اضافه کرد: با تعدادی کارگران سیمان سپاهان در خصوص مشکلات این مجموعه صحبت کردم و آن‌ها اعلام کردند که وضعیت این شرکت در سال‌های ۹۳ و ۹۴ بد و سخت بود و ما با این وضعیت کنار کارخانه کار تولید را انجام دادیم و از سال ۹۸ به بعد که وضعیت کارخانه بهتر شده است و انتظار داریم در این شرایط اقتصادی رسیدگی‌ها به ما بیشتر شود که این خواسته کارگران خواسته ناحقی نیست و به این خواسته کارگران جامه عمل بپوشانید.

نماینده مبارکه در مجلس تأکید کرد: موضوع دیگر و خواسته مهم کارگران این مجموعه، تبدیل وضعیت کارگران روزمزد است که تعدادی از آن‌ها در بخش بارگیری هستند و سختی خاص خود را دارند و تبدیل وضعیت این کارگران باید انجام شود و شخصاً دنبال انجام تبدیل وضعیت هستم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده