تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۲۲۰۴۶۹
سرویس خبر : اجتماعی

پرداخت وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان تا عصر امروز

‌می‌متالز - به گفته مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، نوبت دوم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول، تا عصر امروز، چهارشنبه ششم مرداد پرداخت می‌شود.

به گزارش می‌متالز، علی خدامی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی بانک عامل، دومین نوبت وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز، چهارشنبه ۶ مرداد واریز می‌شود.

به گفته او، امروز نوبت دوم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، به حساب ۲۴ هزار نفر از مشمولان ریخته خواهد شد.

اشتغال فرزندان بازنشستگان نیاز به عزم دولت و مجلس دارد.

چندی پیش، احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اشتغال فرزندان بازنشستگان از موضوعات و مطالبات مهمی است که نیاز به عزم جدی دولت و مجلس دارد.

به گفته وی موضوع اشتغال فرزندان بازنشستگان، یکی از موضوعات مهم است که نیاز به عزم جدی دولت و مجلس دارد.

جلیلی، مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان نیز گفت: یکی از اقدامات مهم دولت در سال‌های اخیر طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بود که یکی از مطالبات دیرینه بازنشستگان را برآورده کرد.

وی با معرفی طرح‌های رفاهی و معیشتی در قالب طرح یاری و اقدامات انجام شده به منظور رفاه حال بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش، بر افزایش خدمات بیمه تکمیلی با حمایت مجلس و دولت تاکید کرد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده