تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۶
بازدید: ۳۵۰
کد خبر: ۲۲۰۸۷۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
"مس کاتد" مشت قدرتمند این کارخانه در معاملات بورس‌کالا؛

پایانی بر روند نزولی آبشاری درآمد "فملی"

‌می‌متالز - ارزش‌مندترین محصول ارائه شده در سبد کالا‌های شرکت ملی مس ایران «مس کاتد» بوده که بیش از یک همت درآمدزایی را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران با گذشت سه هفته ناامیدکننده و روند نزولی که در میزان درآمدزایی در بورس کالا کسب کرده بود، در هفته نخست مردادماه توانست با یک شیب عالی درآمدزایی، در حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان درآمد را عاید جیب شرکت کند.


مس کاتد

ارزش‌مندترین محصول ارائه شده در سبد کالا‌های شرکت ملی مس ایران «مس کاتد» بوده که بیش از یک همت درآمدزایی را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

طبق آمار‌های منتشر شده این شرکت با عرضه ۶ هزارتنی در برابر تقاضای ۸ هزار و ۳۶۰ تنی توانسته که به میزان عرضه‌ها، پاسخگوی مشتریان خود باشد و رقمی بیش از یک هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان درآمد را به کام خود ثبت کرد.

پایانی بر روند نزولی آبشاری درآمد

پایانی بر روند نزولی آبشاری درآمد

کنسانتره فلزات گران‌بها

طبق گزارش‌هایی که تاکنون شرکت ملی صنایع مس از میزان عرضه و معاملات خود ارائه کرده حاکی از آن بوده که در این بخش یعنی کنسانتره فلزات گران‌بها، این شرکت مشتریان را تشنه نگه داشته است، زیرا حجم عرضه‌های طره چکانی به میزان ۳۰ تن پاسخگوی تقاضای ۱۳۲ تنی نیست؛ با این حال این شرکت در این بخش، ذوب از ۳۰ تن عرضه‌ای که داشت ۹۸ میلیارد و ۶۳۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد.


سولفور مولیبدن

نوع عرضه‌های "فملی" در بخش کنسانتره، اینبار در عرضه سولفور مولیبدن نیز تکرار شده است، یعنی از مجموع ۱۲۰ تن عرضه‌ای که این شرکت به مقصد بورس‌کالا بارگیری شده بود، همان میزان در سبد مشتریان نشست؛ با نگاهی به میزان تقاضای ثبت شده این کالا می‌توان به حجم ۱ هزار ۶۰ تنی اشاره داشت که باردیگر مشتریان، چشم‌انتظار عرضه‌های بیشتر از سوی این شرکت باید بنشینند.

همچنین باید اشاره شود که ارزش نقدی این معامله ۵۱ میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده