تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۲۹
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۲۲۱۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک صادرات خبر داد:

پنج برنامه بانک صادرات در سال جاری برای آغاز فصل جدید فعالیت‌ها

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک صادرات با اعلام زمان ۵ برنامه در سال جاری گفت: "وبصادر" با اجرای برنامه سه مرحله‌ای از بهمن ۹۶، مشکلات و عقب ماندگی‌ها را جبران و وارد ریل سود عملیاتی پایدار شد.

به گزارش می‌متالز، حجت اله صیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک صادرات استان هرمزگان گفت:این بانک در نتیجه برنامه سه مرحله‌ای از بهمن سال ۹۶، قدم به قدم تا به امروز پیش آمده و فصل جدیدی از فعالیت‌ها در مرداد ۱۴۰۰ آغاز شده است. برنامه‌ها برای جبران مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها با قوت پیگیری و در ریل مناسب فعالیت قرار گرفت.

وی افزود: تلاش بانک برای انجام برنامه‌های آتی با رویکرد جدید ادامه دارد. به همین منظور در اولین جلسه مدیران بانک بعد از مجمع، برنامه‌ای بلند مدت در پنج بخش برای سال جاری تدوین شد. اولین برنامه تا ۱۵ شهریور ماه و همزمان با هفتادمین سالروز تاسیس بانک در نظر گرفته شده که باید نخستین اپلیکیشن جدید را رونمایی و برای عملیاتی کردن آن در ۱۱۰ شعبه جدید آمادگی ایجاد شود تا ظرف یکی دو سال بتوان تمامی شعب را به این نرم‌افزار تجهیز کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: مقطع بعدی ۳۱ شهریور است که صورت‌های مالی شش ماهه نهایی می‌شود. این مقطع بسیار مهم است. چرا که در آن پایدارسازی سود عملیاتی و نتیجه اصلاح ساختار ترازنامه به ذی‌نفعان راهبردی بانک شامل کارکنان، مشتریان، سهامداران، نهاد‌های مدنی، تسهیلات گیرندگان و نهاد‌های ناظر منعکس می‌شود و امید است بتوان به آن‌ها اطمینان خاطر داد بانک با همین سرعت پیش خواهد رفت. لازم است در عملکرد بانک بهبود حاصل شود تا ۳۱ شهریور که صورت‌های مالی تلفیقی گزارش می‌شود، موفقیت‌های بانک منتشر شود.

صیدی سومین مقطع برنامه‌ای بانک صادرات را پایان آذر عنوان کرد و گفت: در این مقطع عملکرد ۹ ماهه بانک گزارش و تلاش خواهد شد تا ضعف‌ها و اشکالات منعکس شده در گزارش حسابرسی برطرف شود. حتی باید تلاش کرد تا مسایل ناشی از مشکلات اقتصادی که بر کل بانک‌ها تاثیر گذاشته حل شود و برای رفع آن‌ها کوشید. مقطع بعدی مورد نظر بانک ۲۶ بهمن ماه است که شعب صاد با رویکرد ورود به سال ۱۴۰۱ و پاسخ‌گویی به نیاز‌های قرن جدید، راه‌اندازی خواهند شد و با دسترسی به سوپر اپلیکیشن بانک تا بهمن ماه چندین شعبه را تجهیز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه خدمات جدید بر اساس سبک زندگی در دنیای جدید شکل خواهد گرفت، ادامه داد: بالندگی و پیشرفت بانک در گرو ارائه خدمات نوین، غیرتکراری و ارتباطات جدید است. مقطع بعدی اجرای برنامه‌های آتی بانک و بهبود ساختار مالی ۲۹ اسفند است. انتظارات از دولت جدید برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم از بانک‌ها بیش از گذشته بوده و بانک صادرات برای همکاری و پاسخ به این انتظارات آماده است.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده