تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۴۰۹
کد خبر: ۲۲۱۴۰۱
سرویس خبر : اجتماعی

اصلاحیه مصوبه تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان

‌می‌متالز - دولت اصلاحیه مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین مصوبه مربوط به تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

به گزارش می‌متالز، با اصلاح مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ موافقت شد. به موجب اصلاحیه فوق، فوق‌العاده‌ها و مزایای مندرج در حکم کارگزینی (یا عناوین مشابه) از شمول محدودیت مندرج در ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مبنی بر عدم تجاوز میزان افزایش حقوق افراد مشمول این ماده نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۵/ ۲میلیون تومان، مستثنی نیستند.

دولت همچنین مصوبه مربوط به تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد. در جلسه هیات وزیران مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ تعیین شد و به تصویب دولت رسید. بر این اساس، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره برای کارشناسان ارشد و دکترای تخصصی در صورت داشتن پروانه صلاحیت حرفه‌ای، به‌ترتیب مبلغ ۱۳۰هزار تومان و ۱۸۷هزار تومان تعیین شد. تعرفه‌های مربوطه برای ۴۵ دقیقه خدمت است. همچنین براساس سوابق حرفه‌ای، از زمان دریافت پروانه تخصصی، برای افراد با سابقه کار بالای ۱۵ سال، ۱۵درصد به مبلغ پایه اضافه می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده