تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۵۱
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۲۲۱۴۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس امروز ۱۳مرداد چگونه آغار به کار کرد؟ / خودرویی‌ها یک دست قرمزپوش شدند

‌می‌متالز - امروز گروه خودرویی با اصلاح قیمتی و با تحرکات منفی کار خود را شروع کرده است. تنها تک سهم‌های کوچک این گروه روندی مثبت دارند. اما گروه پتروشیمی امروز را مثبت آغاز کرده و شگویا، نوری و شاراک از نماد‌ها مثبت و متعادل این گروه هستند.

به گزارش می‌متالز، امروز بازار سهام با روندی مثبت کار خود را شروع کرد. شاخص کل بورس امروز با ۱۱ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با۱۲۱۶ واحد مثبت در محدوده ۴۰۱ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز در نیم ساعت ابتدایی معاملات به ۸۶۳ میلیارد تومان رسید.

امروز فارس، وغدیر و شستا از نماد‌های تاثیرگذار مثبت بر شاخص بورس هستند. بیش‌ترین تراکنش هم تا این لحظه از بازار برای سپید، شستا و وغدیر ثبت شده است.

گروه‌های شیمیایی، چندرشته‌ای صنعتی و فلزات اساسی امروز برترین گروه‌های بورسی هستند. بیشترین حجم معامله هم برای وسکرمان، وسخوز و فارس ثبت شده است.

امروز گروه خودرویی با اصلاح قیمتی و با تحرکات منفی کار خود را شروع کرده است. تنها تک سهم‌های کوچک این گروه روندی مثبت دارند. اما گروه پتروشیمی امروز را مثبت آغاز کرده و شگویا، نوری و شاراک از نماد‌ها مثبت و متعادل این گروه هستند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده