تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۳۹۳
کد خبر: ۲۲۱۵۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام عدالت امروز ۱۳مرداد چقدر شد؟

‌می‌متالز - امروز سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی تحت تاثیر روند بازار سرمایه به ۱۱ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد قابل معامله سهام عدالت هم به هفت میلیون و ۶۹ هزار تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، بازار سرمایه امروز با روند صعودی به کار خود پایان داد. در پایان بازار شاخص کل به کانال یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد وارد شد. نماگر بورس حدودا ۲٫۵ درصد رشد را ثبت کرد و با رشد ۳۰ هزار واحد مثبت بسته شد. امروز آخرین روز معاملاتی هفته جاری است و احتمال می‌رود هفته آینده هم روند بازار سهام مثبت و متعادل باشد.

شیمیایی‌ها، چندرشته‌ای صنعتی و فلزات اساسی برترین و شاخص‌ترین گروه‌های صنعتی بازار سرمایه بودند و بیشترین حجم معامله هم برای امین یکم، خودرو و خساپا ثبت شد.

امروز گروه خودرویی با معاملات منفی و اصلاح قیمتی همراه شدند؛ و خودرو، خساپا و خگستر بیشترین تاثیر منفی در معاملات این گروه داشتند. بانکی‌ها هم امروز با روندی منفی گذراندند. دی، وتجارت و وبصادر از نماد‌های منفی این گروه هستند. به نظر می‌رسد روند نماد‌های خودرویی و بانکی به دلیل نداشتن وضعیت بنیادی مناسب به بازدهی مناسبی نرسند.

از دیگر نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت به گروه سیمانی می‌توانیم اشاره کنیم که این گروه امروز روندی متعادل و مثبتی را داشتند. همچنین نماد‌های پتروشیمی و پالایشی هم امروز روند متعادلی را داشتند.

در نهایت امروز سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی تحت تاثیر روند بازار سرمایه به ۱۱ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد قابل معامله سهام عدالت هم به هفت میلیون و ۶۹ هزار تومان رسید. به صورت کلی روند سهام عدالت امروز صعودی بود و با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته رو به رو شد.

همچنین امروز ارزش ۳۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به سه میلیون و ۵۳۴ هزار تومان رسید؛ و نسبت به روز گذشته روند افزایشی را ثبت کرد.

سهام عدالت امروز ۱۳مرداد چقدر شد؟

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده