تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۲۲۱۷۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

۴۴ پروژه نیمه تمام در قم تکمیل شد/مشکلات ۷ پروژه بزرگ و شاخص قم در سطح ملی پیگیری می‌شود

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: با هدف گذاری ۱۵۰ پروژه نیمه تمام، ۴۴ پروژه در قم تکمیل شد.

به گزارش می‌متالز، محمود سیجانی در حاشیه جلسه کار گروه تسهیل با ارائه گزارشی، اظهار داشت: جلسه امروز با حضور بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار و مسائل مهمی در جهت رفع مشکلات تولید مطرح شد.

وی افزود: با توجه به طرح مشکلاتی در زمینه تامین برق سیمان قم که تابع تهران است قرار شد در جلسه ستاد ملی در روز چهارشنبه این موضوع مورد ارزیابی و پیگیری جدی از سوی مسئولان ذی ربط قرار بگیرد و در بخش عمرانی و مصارف عمومی و واحد‌های تولیدی مشکلات این بخش رفع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: همچنین قرار شد پروژه‌های مهم و شاخص با سرمایه گذاری بالا در استان قم شناسایی و مشکلات آن احصا و در سطح ملی پیگیری شود.

سیجانی تصریح کرد: در این جلسه موضوعاتی، چون زیرساخت‌های لازم در تامین آب و برق شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک صنعتی محمود آباد مورد ارزیابی جدی قرار بگیرد و در این زمینه مشکلات رفع شود.

وی بیان کرد:حدود ۷ واحد بزرگ صنعتی در قم دارای مسائل و مشکلات در سطح ملی است و علی رغم اینکه استان در این زمینه مصوباتی داشته، اما حل نشده است و ستاد تسهیل ملی در جلسه آتی در مورد مسائل بزرگ این واحد‌های ملی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خاطرنشان کرد: در سال جاری هدف گذاری برای تکمیل ۱۵۰ پروژه نیمه تمام انجام شد و تاکنون ۴۴ پروژه راه اندازی شده است، همچنین ۹۰ برنامه طرح توسعه هدف گذاری شد که ۳۳ مورد عملیاتی انجام شده و از ۳۸ واحد راکد نیز ۱۱ مورد امسال به سرانجام رسیده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده