تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۵
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۲۲۱۹۰۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر به مناسبت روز خبرنگار

می متالز - به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار پیامی از سوی مجید ضیائی مدیرعامل این شرکت صادر گردید.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به این شرح است:

به نام او که به قلم قسم یاد نمود

جان نباشد جز خبر در آزمون
هرکه را افزون خبر، جانش فزون
اقتضای جان چو‌ای دل آگهی است
هرکه آگه‌تر بود جانش قوی است

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و نقد‌های اصحاب رسانه به عنوان ناظران و چشمان جامعه بهترین کمک به شناخت نقاط قوت و تلاش برای بهبود نقاط ضعف است.
در عصری که به تعبیر اندیشمندان، ارتباط آحاد مردم با واقعیت بیش از هر زمانی وابسته به رسانه هاست و این رسانه است که نه تنها به انعکاس واقعیت می‌پردازد بلکه حتی قادر است آن را خلق کند، بدیهی است که وظیفه و مسوولیت خبرنگاران در حفظ سلامت ارتباط مخاطبان با واقعیت چه اندازه سترگ و خطیر خواهد بود.
هفدهم مرداد روز خبرنگار فرصت و بهانه ایست برای تقدیر از صدا‌های شیوا و نگاه‌های بلندنظری که رهنما هستند و یاری گر.
ره آورد ارزشمند خبرنگاران و متاع گرانبهایی که در هر یک از ماموریت‌های خویش بی هیچ چشم داشتی برای مخاطبان باز می‌آورند آگاهی است و چه چیز والاتر از آگاهی بخشی.
ضمن تقدیر از همه فعالان عرصه رسانه، به طور ویژه خبرنگاران عرصه اقتصادی کشور به خصوص خبرنگاران و رسانه‌های فعال در حوزه صنعت که در تقویت جایگاه این بخش در افکار عمومی نقشی بی بدیل دارند، آرزو می‌کنم همه قلم‌ها و متن ها، چون عبادت به درگاه حق باشد و پذیرفته در روز پاسخ.
بر خود لازم می‌دانم از تمامی فعالان حوزه رسانه که با هدف روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و به روح پرفتوح شهدای عرصه رسانه و اطلاع رسانی درود بی‌پایان بفرستم.

سلامت وسعادتمند باشید.

مجید ضیائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

عناوین برگزیده