تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۲۲۲۹۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیش‌بینی دوج‌کوین ۱/۲ دلاری / دوج‌کوین بهترین ارز پرداخت است!

‌می‌متالز - ایلان ماسک و مارک‌کوبان عقیده دارند دوج‌کوین بهترین پلتفرم پرداخت در میان ارز‌های دیجیتال است و از این ارز حمایت می‌کنند.

به گزارش می‌متالز، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مارک‌کوبان، میلیاردر‌های معروف دوج‌کوین را بهترین ارز پرداخت می‌دانند. تیم دالاس ماوریکس مدت زیادی است که از دوج‌کوین به عنوان ارز پرداخت استقبال می‌کند و برای مشتریانی که از این ارز برای پرداخت استفاده می‌کنند تخفیفات ویژه در نظر می‌گیرد.

مارک کوبان روز گذشته مصاحبه‌ای با CNBC انجام داد و گفت دوج‌کوین بهترین پلتفرم برای پرداخت بهای خدمات و خرید کالا است.

«ارز دیجیتالی قدرت دارد که از آن بیشتر به عنوان وسیله مبادله استفاده شود. به نظرم دوج‌کوین بهترین جامعه را دارد.»

ایلان ماسک که به پدر دوج‌کوین معروف است در پاسخ به مارک‌کوبان نوشت: من مدت زیادی است که همین را می‌گویم.

ایلان ماسک همیشه حامی دوج‌کوین بوده و تسلا هم اعلام کرده که دوج‌کوین دارد، اما این ارز را نمی‌فروشد. ماسک هم همیشه در جهت بهره‌وری دوج‌کوین کوشش زیادی دارد.

تیم ماوریکس فاش کرده که فروش زیادی با دوج‌کوین داشته و حتی مارک‌کوبان از الن دجنرس، مجری معروف برنامه‌های تلوزیونی خواست او نیز دوج‌کوین را در مغازه خود پذیرش کند. همچنین کسب و کار کوبان اعلام کرد که فروش ویژه تابستانی برای کسانی که با دوج‌کوین پرداخت می‌کنند برگزار می‌کند.

کوین اولری، از همبازی‌های بسکتبال مارک‌کوبان که علاقه‌ای به رمزارز‌ها ندارد گفته: من روی دوج‌کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کنم، چون این سرمایه‌گذاری مانند قمار است.

یک نظرسنجی از کارشناسان نشان می‌دهد که آن‌ها عقیده دارند قیمت دوج‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱/۲۱ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۳/۵ دلار می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده