تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۱۵۲۷
کد خبر: ۲۲۴۱۸۹
سرویس خبر : اجتماعی

تامین اجتماعی در مورد حقوق مردادماه بازنشستگان توضیح داد: هیچگونه تاُخیر و توقفی ایجاد نشده است!

‌می‌متالز - سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با تاخیر در پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان اعلام کرد: در پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی هیچگونه تاُخیر و توقفی ایجاد نشده است و منظور وزیر محترم، ایجاد تاخیر در سایر صندوق‌های بازنشستگی که منابع مالی آن‌ها از محل بودجه کل کشور تامین می‌شود بوده است.

به گزارش می‌متالز، سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای در ارتباط با تاخیر در پرداخت حقوق مرداد بازنشستگان توضیح داد.

در متن اطلاعیه سازمان آمده است: «با توجه به اعلام وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تاُخیر در پرداخت مستمری مردادماه بازنشستگان به دلیل تعطیلی چند روزه کشور به اطلاع می‌رساند در پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی هیچگونه تاُخیر و توقفی ایجاد نشده است و منظور وزیر محترم، ایجاد تاخیر در سایر صندوق‌های بازنشستگی که منابع مالی آن‌ها از محل بودجه کل کشور تامین می‌شود بوده است.

این سازمان بر اساس برنامه ریزی دقیق منابع و مصارف سالیانه و ماهیانه مندرج در بودجه سالیانه، طبق روال گذشته علیرغم مشکلات، با اتکا به منابع داخلی اعم از وصولی (درآمد) ماهیانه، سود سهام سازمان در شرکت‌ها (حدود ۵ درصد کل منابع) و وصول مطالبات از اشخاص از جمله دولت، مستمری را در موعد مقرر (حتی روز‌های تعطیل) واریز نموده است.»

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

نظرات بینندگان
علی اصغر قاسمپور
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
09128507661حقوقم درست واریزنمی ضود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
من که یک معلول از کار افتاده هستم. و ۱۷ سال سابقه بیمه دارم و کمسیون استان خراسان رضوی از کار افتادگی من را تایید کرده آیا خدا و رسول خدا راضی هستند با دو فرزند و ۱۷ سال سابقه بیمه بانک رفاه ماهی ۸۷۱ تومان واریز نمایند. با تشکر احمد رضا خسروی.
عناوین برگزیده