تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۲۲۵۰۳۲

بازدید وزیر راه از ایستگاه راه‌آهن تهران/ گلایه‌های پرسنل شرکت‌های ریلی در غیاب مدیرعامل راه‌آهن

‌می‌متالز - وزیر راه و شهرسازی طی بازدیدی سرزده از ایستگاه راه‌آهن تهران به مشکلات کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی رسیدگی و با مردم در خصوص خدمات‌رسانی گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، رستم قاسمی عصر امروز در بازدید از ایستگاه راه آهن تهران شخصا در صف بلیت ایستاد و با مردم در رابطه با خدمات‌رسانی گفتگو کرد.

وی در ادامه داخل قطار‌های مسافری رفت و با کارکنان راه‌آهن گفتگو پرداخت و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

یکی پرسنل شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری با اشاره به مشکلاتی که این قشر دارد در حضور وزیر راه و شهرسازی گفت: ما مشکل حقوق داریم، مشکل لباس داریم. حقوق کارکنان به موقع پرداخت نمی‌شود ضمن این‌که کم است.

وی در پاسخ به پرسش وزیر راه و شهرسازی مبنی بر این‌که حقوق چه میزانی است، گفت: با احتساب اضافه کاری حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنیم. این حقوق را هر سه ماه یکبار به صورت ۲ قسط پرداخت می‌کنند. یکی دیگر از مشکلات ما این است که فیش حقوقی نداریم.

یکی دیگر از کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی نیز به وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت رعد تبریز هر بلای می‌خواهد سر ما می‌آورد، هر چند وقت یکبار هم ۲۰ تا ۳۰ نفر را به صورت رندومی اخراج می‌کند و می‌گوید بروید شکایت کنید. اگر سابقه‌های بیمه را ببینید همه این مشکل را داریم.

وی بیان کرد: برای بنده با سه فرزند حقوق ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را طی یک قسط ۱۲ هر ماه و قسط دوم را ۲۴ هر ماه واریز می‌کند. این در حالی است که همه کارکنان شرکت سابقه بالایی دارند و مستاجر هستیم.

وی در پاسخ به وزیر درباره وضعیت سکونت نیز گفت: بنده مستاجر هستم و ماهانه ۲.۵ میلیون تومان اجاره می‌دهم.

در بازدید وزیر راه و شهرسازی هیچکدام از مدیران راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران حضور نداشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده