تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۷
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۲۷۵۰۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت تیگو ۵ چقدر شد؟

می متالز - قیمت تیگو ۵ IL در بازار به مرز ۷۰۰ میلیون تومان رسید. این خودرو امروز ۲۲شهریور در بازار ۶۹۰ میلیون تومان قیمت داشت.

به گزارش می متالز، چری تیگو ۵ IL یک خودروی شاسی‌بلند است که مدت‌هاست توسط شرکت مدیران خودرو تولید و عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در بازار به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است. اما مشخصات تیگو ۵ IL چیست؟

تیگو ۵ یک خودروی شاسی‌بلند و محصول کشور چین استک  از سال ۹۵ به بعد در شرکت مدیران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه شده است. این خودرو دارای موتور دو لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر ۱۳۹ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

اگرچه این خودرو در دسته خودرو‌های چینی قرار می‌گیرد، اما برخی معتقدند که کیفیت مطلوبی دارد. چری تیگو ۵ یک خودروی خانوادگی محسوب می‌شود که فضای کافی برای سفر‌های خانوادگی دارد. به خصوص که نمای ظاهری و داخلی این خودرو از سال ۹۷ مورد بازبینی قرار گرفت و برخی تغییرات ظاهری و امکانات رفاهی هم به این خودرو اضافه شده است.

قیمت چری تیگو ۵ IL

برخی از کارشناسان معتقدند چری تیگو ۵ رقیب مستقیم جک S ۵ است. 

قیمت تیگو ۵ IL امروز ۲۲شهریور ۶۹۰ میلیون تومان بود. قیمت تیگو IE7 هم امروز ۸۸۰ میلیون تومان بود. در سایت مدیران خودرو قیمت فروش اقساطی تیگو ۵ حدود ۷۵۲ میلیون تومان عنوان شده است.

شرکت مدیران خودرو در روز‌های گذشته طرح فروش نقدی و اقساطی خودرو‌های خود را اجرا کرده است که این طرح شامل فروش فوری و فروش فوق‌العاده خودرو تیگو ۵هم می‌شد. در این طرح متقاضیان باید نیمی از مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. سپس مشخص می‌کنند که چند ماه و در چند قسط می‌خواهند قیمت خودرو را تسویه کنند. در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو، تحویل خودرو فوری است. اما فروش خودرو مشمول سود ۲۲ درصد می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده