تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۴۱
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۲۸۱۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درخواست تسلیم سند مالکیت قطعه زمین ۱۵.۷ هزار متری از شرکت بورسی

می متالز - تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ که بعد از دو ماه غیبت به تابلو برگشته بود به دلیل درخواست تسلیم اصل سند مالکیت قطعه زمین ۱۵.۷ هزار متری توسط اداره ثبت اسناد و املاک با توقف نماد مواجه شد.

به گزارش می‌متالز، تامین ماسه ریخته‌گری که چهارشنبه گذشته بعد دو ماه غیبت به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده (برای افزایش سرمایه) به تابلو بازار دوم معاملات بورس برگشته بود، قبل از شروع داد و ستد امروز با توقف یک ساعته نماد مواجه شد.

براساس این گزارش، "کماسه" اعلام کرد: پیرو رأی قطعی شعبه ۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران در ۱۸ خرداد سال جاری و در رابطه با پرونده اعتراض ثالث نسبت به دادنامه ۲۵ آبان ۸۴ و ابطال اسناد بخشی از اراضی کارخانه شرکت (۱۵ هزار و ۷۱۲ متر مربع)، اداره ثبت اسناد و املاک فیروزکوه در ۲۴ شهریور اخطار اداری را از طریق پستی به شرکت ارسال کرده که ۲۵ شهریور وصول شده و درخواست تسلیم اصل سند مالکیت قطعه زمین پلاک ثبتی ۲۹ فرعی از ۲۰ اصلی واقع در علی دره فیروزکوه را جهت ابطال و اصالح مساحت و صدور سند جدید کرده که این امر با محتوای رأی دادگاه تجدیدنظر استان تهران در تناقض است.

در رأی قطعی شعبه ۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران در ۱۸ خرداد سال جاری و در خصوص ابطال سند و الزام به تنظیم سند رسمی مالکیت، صراحتاً این قسمت را نقض و آن را منوط به طرح دعوی بدوی و رسیدگی خاص دانسته است. با این اوصاف، هیأت مدیره و وکیل قانونی شرکت جهت احقاق حقوق سهامداران این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد و به محض مشخص شدن نتیجه از طریق کدال، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده