تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۲۹۱۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گروه رزین معدن آسیا از یک هلدینگ چند رشته‌ای برخوردار می‌شود

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن اعتماد ایرانیان گفت: این شرکت قصد دارد با تبدیل به یک هلدینگ چند رشته‌ای فعالیت خود را توسعه دهد؛ لذا به این منظور سرمایه شرکت از ارزش ۳۰ میلیارد تومان به ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم خلیلی با اشاره به اینکه هلدینگ سرمایه‌گذاری صنعت و معدن اعتماد ایرانیان قصد تبدیل به یک هلدینگ چند رشته‌ای را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر ساختار پرتفوی هلدینگ اعتماد ایرانیان بر اساس صنعت معدنی است. این هلدینگ قصد دارد تا سهم برخی از صنایع را در سبد سرمایه‌گذاری خود افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن اعتماد ایرانیان در خصوص سرمایه شرکت گفت: سرمایه این شرکت حدود ۳۰ میلیارد تومان است که پس از تبدیل به یک هلدینگ چند رشته ای، ارزش این سرمایه به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: اگرچه گروه صنعتی و معدنی زرین در شرکت‌های هم گروه خود مانند کیمیا در بخش‌هایی همچون سرب و روی سرمایه‌گذاری کرده است، اما در آینده این سرمایه‌گذاری‌ها متنوع‌تر خواهد شد.

خلیلی در خصوص بازارگردانی سهام شرکت‌های مجموعه گروه زرین معدن گفت: بازارگردانی این شرکت‌ها بر اساس قرارداد بازارگردانی با صندوق سهم آشنا، سپه، صندوق بازارگردانی حکمت ایرانیان یکم و فیروزه آسیا انجام می‌شود.

وی افزود: بازارگردانی شرکت کیمیا بر عهده صندوق بازارگردانی فیروز آسیا و بازارگردانی سهام شرکت زرین معدن آسیا توسط صندوق بازار گردانی سهم آشنا انجام می‌شود. در این بین هلدینگ سرمایه گذاری صنعت و معدن اعتماد ایرانیان نیز به عنوان سهامدار عمده در صورت لزوم برای کمک به بازار وارد عمل می‌شود.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده