تاریخ: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۲۳۱۹۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از سوی فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی

از سوی فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی

‌می‌متالز - با اعلام فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی، اتاق‌های کرمانشاه و شیراز به عنوان اتاق‌های فعال ماه سپتامبر، در بستر ارتباطی ICCWCF معرفی شدند.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICCWCF)، نام اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه و شیراز در میان ۳ عضو فعال معرفی شده در ماه سپتامبر قرار گرفت.

ICCWCF از زمان راه‌اندازی بستر ارتباطی خود، هر ماه اتاق‌های برتر و فعال در بین اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان را معرفی می‌کند.

پیش از این، اتاق‌های بازرگانی خرم‌آباد، تهران و شیراز به واسطه حضور فعالانه و پویای این اتاق‌ها در بستر ارتباطی، به عنوان اتاق ماه‌های جولای و اوت فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی (WCF) ICC برگزیده شدند.

کسب عنوان اتاق ماه توسط ٣ اتاق بازرگانی کشورمان در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان، آن هم در طول ٩ ماه از آغاز فعالیت این بستر ارتباطی، موفقیتی بزرگ و قابل قدردانی است.

ICCWCF، این پلتفرم را با هدف گردهم آوردن اتاق­‌ها و مهیا کردن بستری برای گفتگو و اشتراک تجربیات در یک پنجره واحد و دسترسی آسان و به منظور ایجاد تبادل تجربیات و حل و فصل مشکلات راه‌اندازی کرده است.

برجسته شدن نام اتاق‌های موفق کشورمان توسط ICCWCF در صحنه بین‌المللی به ویژه در شرایط کنونی، موفقیتی ارزشمند برای کشور و بخش خصوصی به شمار می‌آید. به همین دلیل کمیته ایرانی ICC، این موفقیت به اتاق‌های منتخب، تبریک گفته و از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرده است.

منبع: اخبار اتاق ایران

عناوین برگزیده