تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۳۲۷۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سازمان صمت هرمزگان رتبه اول جشنواره شهید رجایی

‌می‌متالز - سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی رتبه اول در بین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش می‌متالز، خلیل قاسمی با اعلام این خبر گفت: سازمان صمت هرمزگان توانست در بین تمامی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در جشنواره شهید رجایی رتبه عالی و نخست را در هر دو شاخص‌های عمومی و اختصاصی با ۹۴.۵۲ درصد تحقق، کسب کند.

وی بیان داشت: با اعلام نتایج ارزیابی سازمان اداری و استخدامی کشور در مجموع امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۳۹۹، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با ۱۸۹۰.۶ امتیاز (۹۴.۵ درصد) بیشترین امتیاز و میزان عملکرد را نسبت به سایر استان‌ها کسب نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تعداد محور‌های عمومی را ۵ مورد با ۲۱ شاخص و اختصاصی را ۴ محور با ۱۶ شاخص عنوان کرد و افزود: محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری، محور نظارت و ارزیابی، شاخص واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی و مدیریت محلی، ارائه خدمات در میز خدمت، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری، رسیدگی به شکایات مردمی و ... از شاخص‌های ارزیابی این جشنواره است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده