تاریخ: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۴
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۳۳۶۰۶
سرویس خبر : انرژی
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

۴۰ درصد پمپ بنزین‌ها قادر به ارایه خدمات دستی و با نرخ آزاد شدند

‌می‌متالز - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: ۴۰ درصد از جایگاه‌های سوخت سراسر ایران قادر به ارایه خدمات دستی و با نرخ آزاد شده اند.

به گزارش می‌متالز، فاطمه کاهی درباره اختلال صبح امروز و سراسری جایگاه‌های سوخت و آخرین تحولات گفت: در پی اعزام کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تمام جایگاه‌های سوخت ایران تا این ساعت ۴۰ درصد جایگاه‌های سوخت از مدار سامانه هوشمند خارج شده و به صورت دستی در مدار قرار گرفته اند.

وی با رد شایعه افزایش قیمت بنزین، ادامه داد: در این جایگاه‌ها امکان عرضه بنزین و گازوئیل با قیمت آزاد وجود دارد و تلاش می‌شود مشکل فنی سامانه هوشمند سوخت هر چه سریع‌تر رفع شود تا امکان دریافت بنزین به نرخ یارانه‌ای نیز امکان پذیر شود.

به گقته کاهی، جایگاه‌های مفتح، شریعتی، سیدخندان، میدان کشتارگاه، آریاشهر، میدان آزادی، اتوبان همت، شهرری و خیابان دماوند امکان ارائه سوخت در تهران را دارند.

شهرام رضایی ییس مرکز داده سامانه هوشمند سوخت هم با اشاره به رفع مشکلات سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها، گفت: تا چند ساعت آینده بیش از ۷۰ درصد از جایگاه‌هایی که امکان عرضه سوخت دارند، فعال خواهند شد.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده