تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۴۰
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۲۳۴۹۹۷
سرویس خبر : انرژی

همکاری گسترش فناوری خوارزمی و گروه صنعتی تقطیران/ کنسرسیوم تخصصی اجرای EPC واحد سولفورزدایی مجتمع‌های احیاء مستقیم فولاد

‌می‌متالز - گسترش فناوری خوارزمی با تسلط کامل بر دانش تولید جاذب‌های سولفورزدایی و کلیه مشخصات فنی آنها، مشخصات فنی خوراک و پارامتر‌های عملیاتی واحد و تاثیر آن‌ها بر عملکرد کلی واحد‌های احیاء مستقیم، تجربیات گسترده در زمینه نظارت بر عملکرد و بهره برداری واحد‌های سولفورزدای مجتمع‌های فولادی و مشکلات ناشی از طراحی پایه آنها، توانایی طراحی پایه دقیق تری نسبت به طراحی شرکت‌های پیمانکار عمومی که دانش تخصصی در این حوزه ندارند، داراست؛ لذا شرکت خوارزمی به منظور کاهش حداکثری خطا‌های طراحی و دستیابی به طراحی پایه و تفصیلی بهینه، از سال ۱۳۹۷ وارد عرصه طراحی واحد‌های سولفورزدا گردید.

به گزارش می‌متالز، شرکت تقطیران با اتکا به دانش فنی کسب شده بر اساس مهندسی معکوس، آغاز به ساخت مجموعه‌ای از تجهیزات احیاء مستقیم و بومی سازی این تجهیزات با اتکا به تکنولوژی روز نموده و باعث افزایش طول عمر و کاهش تعمیرات دوره‌ای شده است. نتیجه سال‌ها فعالیت در صنعت عظیم فولاد، برخورداری از توان ساخت و نصب تجهیزات و اجراء کامل پروژه می‌باشد.

یک کنسرسیوم تخصصی برای صفر تا صد احداث واحد سولفورزدایی در مجتمع‌های احیاء مستقیم
تشکیل کنسرسیوم خوارزمی-تقطیران با توان طراحی، تامین و ساخت و اجرای کامل و تخصصی واحد‌های سولفورزدا، گام بلندی است در زمینه تخصصی سازی اجرای این واحد‌ها و کاهش مشکلات عملیاتی آتی در زمان بهره برداری از واحد سولفورزدایی.

مزیت‌های رقابتی کنسرسیوم

  • کمترین میزان مشکلات فرآیندی در زمان بهره برداری
  • به صرفه‌ترین هزینه اجراء و قیمت تمام شده
  • طول عمر بالای جاذب سولفورزدایی
  • بهره گیری از راهکار‌ها و تکنولوژی‌های کنترلی
  • خدمات پس از فروش

انتشار خبر تشکیل و معرفی کنسرسیوم تخصصی EPC خوارزمی – تقطیران در هشتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس (با موضوع فولاد، مواد اولیه و چالش‌های پیش رو) درتاریخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ انجام شد.

منبع: گسترش فناوری خوارزمی

عناوین برگزیده