تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۲۳۶۱۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سازمان صمت استان کرمانشاه تاکید کرد:

ضرورت ایجاد مشوق برای جذب سرمایه در استان کرمانشاه

‌می‌متالز - رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در دیدار با نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان کرمانشاه بر لزوم تعریف مشوق برای جذب سرمایه در این مناطق تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، محسن دارابی در دیدار با نماینده مردم شریف قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بر توسعه همه جانبه منطقه تاکید کرد و افزود: منطقه گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی است، اما از نعمت سرمایه گذاری بی بهره است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه تاکید کرد: برای جذب سرمایه گذار در این مناطق باید مشوق‌های معنا دار تعریف کنیم تا سرمایه گذار ترغیب به سرمایه گذاری در منطقه شود.

دارابی در ادامه افزود: در اختیار گذاشتن زمین ارزان قیمت، معافیت‌های مالیاتی بلند مدت، ارائه تسهیلات با بهره کم و ... از عمده این مشوق هاست.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات سازمان صمت در حمایت از واحد‌های تولیدی بر حمایت بانک صنعت و معدن از پروژه‌های صنعتی در حوزه انتخابیه خود تاکید کرد و افزود: با پشتوانه بانک صنعت و معدن به عنوان بانک تخصصی در این بخش می‌توانیم در منطقه پروژه‌های بزرگی را تعریف کنیم و به تبع آن سرمایه گذار برای آن جذب کنیم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده