تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۱
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۳۸۸۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار ۲۰ تا ۲۴آذرماه برگزار می‌شود

‌می‌متالز - سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار از ۲۰ تا ۲۴آذرماه سال ۱۴۰۰ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در چهار محور برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار از ۲۰ تا ۲۴ آذرماه سال ۱۴۰۰ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

افتتاحیه این رویداد در روز ۱۶آذر ماه و پنل‌های آن در چهار روز متوالی از بیستم تا بیست‌وچهارم آذرماه در پنج محور برگزار خواهد شد.

این محور‌ها عبارت است از:

۱-مالی و مالیاتی: مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، تحلیل معافیت ماده ۱۳۲، معافیت مالیاتی صادرات غیرنفتی و خدمات و تحلیل و نقد کال تراکنش‌های بانکی

۲- انتخاب بهینه و توسعه فردی مدیران: نقش مدل‌های شایستگی در انتخاب بهینه و توسعه فردی مدیران، رویکرد‌های نوین جذب

۳- عوامل بازدارنده بهره‌وری در کسب‌وکار‌های صنعتی: عوامل اصلی پیش برنده و بازدارنده بهره‌وری کسب‌ و کار مهم‌ترین راهکار بهبود بهره‌وری در کسب‌وکار‌های خصوصی

۴- استفاده داده‌ها برای هوشمندسازی و بهبود کسب‌وکارها: تحول دیجیتال و هوشمندسازی کسب‌وکار‌ها ایران و انقلاب صنعتی چهارم

۵-مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر فناوری‌های نوین: حکمرانی دیجیتال پیش‌نیاز مدل‌های کسب‌وکاری نوآورانه، جایگاه سرویس‌های ناب و چابک در مدل‌های کسب‌وکاری و اقتصاد باز و مدل‌های کسب‌وکاری.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.c ۲ bevent.ir مراجعه کنند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۵۷۳۲۲۱۳ و ۰۹۱۰۵۰۵۹۹۸۴ تماس بگیرند.

سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار ۲۰ تا ۲۴آذرماه برگزار می‌شود

منبع: اخبار اتاق ایران

عناوین برگزیده