تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۹
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۳۹۵۰۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
بنابر اعلام مدیرعامل:

سایپا تا پایان سال سه‌شنبه هر هفته برنامه فروش خودرو دارد

‌می‌متالز - مدیرعامل سایپا در راستای تحقق برنامه‌های وزیر صنعت برای کنترل قیمت‌ها در بازار خودرو از طرح عرضه محصولات تا پایان سال در سه شنبه هر هفته خبر داد.

به گزارش می‌متالز، جواد سلیمانی درخصوص طرح سه‌شنبه‌های سایپایی گفت: با راهبری وزیر صنعت، برنامه‌های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آن‌ها عرضه مدوام و مستمر توسط خودروسازان است. از این رو، سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.

وی افزود: این طرح‌های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود و تقریبا تمامی محصولات سایپا در این طرح‌ها عرضه خواهند شد و هموطنان می‌توانند بنابر نیاز برای خرید این خودرو‌ها ثبت نام کنند.

سلیمانی ادامه داد: طرح فروش فوق‌العاده عرضه ۵ محصول سایپا هم به مناسبت روز پرستار از ساعت ۱۰ صبح امروز به‌مدت دو روز اجرا می‌شود و متقاضیان بصورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به‌نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کدکاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. در این طرح خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده