تاریخ: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۷
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۲۴۰۱۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رمزارز‌های سودآور ۲۰۲۲

‌می‌متالز - کدام رمزارز‌ها در سال آینده با جهش قیمت روبه‌رو خواهند شد؟

به گزارش می‌متالز، سرمایه‌گذاران بازار رمزارز‌ها در چند سال گذشته به سود‌های کلانی دست یافته‌اند. در این مدت، قیمت ارز‌های دیجیتال همگام با ارزش سهام بخش فناوری در سراسر جهان رشد کرده است. در سال ۲۰۲۲ نیز هزاران رمزارز نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب خواهند کرد. اما جدای از رمزارز‌های محبوب، سرمایه‌گذاران بازار کریپتو و به ویژه تازه‌واردان در انتخاب بهترین و سودآورترین رمزارز‌های سال آینده دچار سردرگمی خواهند شد.

در این نوشتار، نشریه Analytics Insight ۱۰ رمزارزی که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ سود خوبی را نصیب سرمایه‌گذاران کنند، معرفی کرده است. این نشریه نوشته است: این رمزارز‌ها را امروز بخرید و در سال آینده سود ببرید.


بیت‌کوین

 

برترین و بهترین رمزارز برای سرمایه‌گذاری و کسب سود در سال ۲۰۲۲، بیت‌کوین است. این نخستین ارز دیجیتال است که مورد پذیرش بخش مالی قرار گرفته و تعداد زیادی از شرکت‌ها پرداخت با آن را پذیرفته‌اند. گرچه قیمت این رمزارز در ماه‌های اخیر با نوسان‌های زیادی روبه‌رو بوده است، اما هنوز هم بهترین سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو به شمار می‌رود.


اتریوم


به عنوان دومین رمزارز بزرگ جهان، اتریوم این توان را دارد که در سال ۲۰۲۲ بیت‌کوین را در تمامی تراکنش‌های مالی پشت سر بگذارد. سرمایه‌گذاران بازار کریپتو باید به این رمزارز توجه ویژه‌ای داشته باشند. اتریوم به عنوان رمزارز مورد استفاده در هزاران اپلیکیشن غیرمتمرکز جهت ارائه یک سیستم مالی عادلانه‌تر در سال ۲۰۲۲ شناخته می‌شود؛ بنابراین می‌توان آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن مورد توجه قرار داد.


سولانا


سولانا یکی از رمزارز‌های برتر و سودآور سال ۲۰۲۲ خواهد بود. این رمزارز به دلیل داشتن ویژگی‌های خاصش از پذیرش جهانی برخوردار است. این رمزارز از آینده خوبی برخوردار است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ روند صعودی مداومی را طی کند.


پولکادات


روند حرکت این رمزارز آن را به یکی از گزینه‌های سودآوری در سال ۲۰۲۲ تبدیل کرده است. پولکادات به دلیل تجمیع بستر‌های متعدد بلاکچین در یک شبکه کارآمد یکپارچه و ارائه راه‌حل‌های مختلف به سرمایه‌گذاران، شهرت دارد. ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این رمزارز همگام با رشد بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲، سود چشمگیری نصیب سرمایه‌گذاران خواهد کرد.


کاردانو


در حال حاضر کاردانو رتبه پنجم را از نظر ارزش بازار کریپتوکارنسی در اختیار دارد. برخی سرمایه‌گذاران معتقدند که این رمزارز، بیت‌کوین بعدی بازار خواهد بود. این رمزارز قادر است هر اطلاعاتی را با ضریب اطمینان بسیار بالا ذخیره کند. کاردانو همچنین می‌تواند در هر ثانیه ۲۵۰ تراکنش را پردازش کند. به همین دلیل یکی از گزینه‌های برتر سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.


تتر


این رمزارز را به عنوان یک «استیبل کوین» می‌شناسند که نوسان‌های شدید و متعارف بازار به دور است. ارزش تتر به دلار آمریکا یا یورو متصل است. به این ترتیب، سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون هراس از زیان سنگین، با خیال راحت این رمزارز را خریداری کنند. این روز‌ها که بسیاری از رمزارز‌ها شاهد کاهش قیمت هستند، تتر کمی رشد کرده است.


ریپل


این رمزارز به موسسات مالی امکان می‌دهد تا با هزینه مناسب و کمترین تاخیر، اقدام به جابه‌جایی پول کنند. این ویژگی به شدت مورد توجه بانک‌های بزرگ جهان است. گرچه ریپل از نظر بسیای از سرمایه‌گذاران نادیده گرفته شده، اما از آوریل ۲۰۲۱ شروع به رشد کرده است. ریپل یکی از گزینه‌های مهم سودآوری در سال آینده به شمار می‌رود.


بایننس کوین


این رمزارز به دلیل ارائه تخفیف در هزینه معاملات و استفاده برای پرداخت‌ها (با اهداف و خدمات مختلف) در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود که بایننس در سال ۲۰۲۲ تا سطح ۱۰۰۰ دلار افزایش قیمت را تجربه کند؛ بنابراین سرمایه‌گذاران بازار رمزارز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.


یو. اس. دلار کوین


همچون تتر، رمزارز USD Coin نیز یک «استیبل کوین» است، یعنی دلار آمریکا پشتوانه آن است و هدف آن، حفظ ارزش برابر با دلار است. از این رمزارز هم در تراکنش‌های جهانی استفاده می‌شود.


دوژکوین


با اینکه دوژکوین گذشته مبهمی دارد، اما در سال جاری روندی صعودی پیدا کرد. دوژکوین یکی از رمزارز‌های کوچک محبوب در صنعت کریپتوکارنسی است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. در سال جاری این رمزارز با نوسان‌های شدید قیمت روبه‌رو بوده است. انتظار می‌رود، در سال ۲۰۲۲ دوژکوین نیز یکی از گزینه‌های مهم سرمایه‌گذاری و سودآوری باشد.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده