تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۴۶۶۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

درآمد «فنوال»، ۹.۶ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم در دی ماه سال جاری، توانست از محل فروش یک هزار و ۲۷۲ تن محصول آلومینیومی، یک هزارو چهار میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با ماه قبل از آن، ۹.۶ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، عملکرد شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۴۰۰، نشان می‌دهد این شرکت تنها در زمینه تولید و فروش فویل آلومینیومی در مقایسه با آذر ماه امسال و همچنین دی ماه ۱۳۹۹ موفق عمل کرده است.

افت ۳.۹ درصدی تولید ورق آلومینیومی

شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۴۰۰، ۳۵۷ تن ورق آلومینیومی تولید کرد که در مقایسه با ماه قبل از آن، افت ۳.۹ درصدی داشته است. «فنوال» در آذر ماه امسال، ۳۷۲ تن ورق آلومینیومی تولید کرده بود. میزان تولید ورق آلومینیومی در ماه مورد بررسی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حکایت از رشد ۱۰۳.۳ درصدی دارد. این شرکت در دی ماه ۱۳۹۹، ۱۷۶ تن از این محصول را تولید کرده بود.

در بررسی میزان فروش ورق آلومینیومی «فنوال» در دی ماه سال جاری، می‌توان به رشد ۷.۵ درصدی فروش این محصول نسبت به ماه قبل از آن اشاره کرد. شرکت نورد آلومینیوم در ماه مورد بررسی، ۴۰۱ تن ورق آلومینیومی به فروش رساند. در آذر ماه سال جاری، این شرکت ۳۷۳ تن از این محصول را فروخته بود. همچنین میزان فروش ورق آلومینیومی در ماه مورد بررسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان از افزایش ۱۵۵ درصدی فروش دارد. «فنوال» در دی ماه ۱۳۹۹، ۱۵۷ تن ورق آلومینیومی فروخته بود.

قیمت فروش ورق آلومینیومی شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۴۰۰ نسبت به ماه پیش از آن، ۶.۷ درصد افزایش داشته است و از ۸۷ هزار و ۷۳۸ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۹۳ هزار و ۵۸۳ تومان به ازای هر کیلوگرم در ماه مورد بررسی رسیده است. مقایسه نسبت نرخ فروش این محصول آلومینیومی «فنوال» در دی ماه امسال با دی ماه ۱۳۹۹، بیانگر رشد ۳۵.۶ درصدی است. قیمت فروش ورق آلومینیومی این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، ۶۸ هزار و ۹۹۸ تومان به ازای هر کیلوگرم بود.

درآمد «فنوال»، ۹.۶ درصد رشد پیدا کرد

رشد تولید و فروش فویل آلومینیومی

شرکت نورد آلومینیوم در ماه مورد بررسی، ۱۹۸ تن کویل آلومینیومی تولید کرد که در مقایسه با ماه قبل از آن که ۱۰۹ تن کویل آلومینیومی در این شرکت تولید شده بود، رشد ۸۱.۸ درصدی ملاحظه می‌شود. میزان تولید این محصول در ماه مورد بررسی در مقایسه با دی ماه ۱۳۹۹ که میزان تولید کویل آلومینیومی ۱۴۶ تن بود، بیانگر افزایش ۳۵.۷ درصدی است.

میزان فروش فویل آلومینیومی «فنوال» در دی ماه سال جاری، ۱۸۸ تن بوده است که نسبت به آذر ماه که این شرکت، ۱۲۶ تن از این محصول را به فروش رسانده بود، رشد مطلوب ۴۹.۴ درصدی مشاهده می‌شود. همچنین مقایسه میزان فروش کویل آلومینیومی در دی ماه ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حکایت از افزایش ۳۹.۸ درصدی فروش این محصول دارد. شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۳۹۹، ۱۳۴ تن از این محصول را به فروش رسانده بود.

نرخ فروش فویل شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۴۰۰، ۰.۷ درصد نسبت به ماه قبل از آن افت داشت؛ به گونه‌ای که از ۹۳ هزار و ۹۵۸ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۹۳ هزار و ۳۴۶ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است. ضمن اینکه نرخ فروش این محصول در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ که نرخ فروش کویل ۶۷ هزار و ۱۹۴ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، ۳۸.۹ درصد رشد را نمایان می‌کند.

عملکرد نامطلوب در تولید و فروش تسمه آلومینیومی

میزان تولید تسمه «فنوال» در دی ماه سال جاری، ۱۹۵ تن بوده است که نسبت به ماه قبل از آن که میزان تولید این محصول، ۲۹۷ تن بود، افت ۳۴.۴ درصدی داشته است. میزان تولید تسمه در ماه مورد بررسی نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۱۳۹۹، حدود ۳۲.۴ درصد افت داشته است؛ به گونه‌ای که این شرکت در دی ماه سال گذشته ۲۸۹ تن تسمه تولید کرده بود.

شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۴۰۰، ۲۱۱ تن تسمه آلومینیومی به فروش رساند که نسبت به آذر ماه که این شرکت ۲۶۴ تن تسمه فروخته بود، بیانگر ۲۰.۱ درصد افت است. این میزان فروش نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۱۳۹۹، حدود ۲۱ درصد افت را نشان می‌دهد. «فنوال» در دی ماه سال قبل، ۲۶۷ تن تسمه فروخته بود.

نرخ فروش تسمه «فنوال» در دی ماه سال جاری، ۹۶ هزار و ۴۱۷ تومان به ازای هر کیلوگرم به ثبت رسید که نسبت به آذر ماه ۱۴۰۰ و دی ماه سال ۱۳۹۹، به ترتیب ۳.۸ درصد و ۳۵.۶ درصد رشد داشته است. نرخ فروش این محصول در آذر ماه ۱۴۰۰، ۹۲ هزار و ۸۷۷ تومان به ازای هر کیلوگرم و در دی ماه ۱۳۹۹، ۷۱ هزار و ۱۲۱ تومان به ازای هر کیلوگرم به ثبت رسیده است.

رشد تولید کلد آلومینیومی طی یک ماه

شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۴۰۰، ۷۷ تن کلد آلومینیومی تولید کرد. میزان تولید کلد در مقایسه با ماه قبل از آن که ۶۲ تن از این محصول تولید شده بود، ۲۵.۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. اما در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، ۱۶۹ تن کلد تولید شده بود که بیانگر کاهش ۵۴.۲ درصدی تولید این محصول در ماه مورد بررسی نسبت به دی ماه سال قبل است.

«فنوال» در دی ماه امسال ۳۷ تن کلد فروخت که نسبت به آذر ماه سال جاری با میزان فروش ۶۰ تن، ۳۹.۱ درصد کاهش و همچنین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با میزان فروش ۱۵۷ تن، ۷۶.۵ درصد افت ملاحظه می‌شود.

نرخ فروش کلد شرکت نورد آلومینیوم در ماه مورد بررسی، نسبت به آذر ماه امسال، رشد ۰.۸ درصدی داشته و از ۱۰۱ هزار و ۲۴۴ تومان به ازای هر کیلوگرم در آبان ماه به ۱۰۲ هزار و ۱۳ تومان به ازای هر کیلوگرم در دی ماه رسیده است. همچنین نرخ فروش این محصول در ماه مورد بررسی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ با قیمت ۷۹ هزار و ۶۳۵ تومان به ازای هر کیلوگرم، ۲۸.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

آغاز تولید محصول کارمزدی

شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۴۰۰، ۴۳۵ تن محصول کارمزدی تولید کرد و این در حالی است که در آذر ماه، این شرکت نتوانسته بود محصول کارمزدی تولید و روانه بازار کند. در مدت مشابه سال گذشته نیز ۲۸۵ تن محصول کارمزدی در این شرکت تولید شده بود.

«فنوال» در دی ماه سال جاری، ۴۳۵ تن محصول کارمزدی به فروش رساند که در مقایسه با آذر ماه ۱۴۰۰ و دی ماه ۱۳۹۹، به ترتیب ۱۰.۸ درصد کاهش و ۵۲.۴ درصد افزایش داشته است. به طوری که در آذر ماه امسال و همچنین در مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۹، این شرکت به ترتیب ۴۸۷ تن و ۲۸۵ تن محصول کارمزدی فروخته بود.

نرخ فروش محصولات کارمزدی شرکت نورد آلومینیوم در دی ماه امسال نسبت به ماه قبل از آن، ۹ درصد رشد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴۲ درصد افزایش داشته است. به گونه‌ای که این نرخ در آذر ماه ۱۴۰۰، ۲۹ هزار و ۲۰۱ تومان به ازای هر کیلوگرم بود و در دی ماه سال جاری، به ۳۱ هزار و ۸۲۱ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید. نرخ فروش محصولات کارمزدی این شرکت در دی ماه ۱۳۹۹، ۲۲ هزار و ۴۱۲ تومان به ازای هر کیلوگرم بود.

عملکرد «فنوال» در یک نگاه

همان‌گونه که در نمودار ۲ آمده است، گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم در دی ماه ۱۴۰۰، در مجموع حدود یک هزار و ۲۶۳ تن انواع محصولات نورد آلومینیومی تولید کرد که ۴۳۵ تن آن کارمزدی بود. میزان تولید «فنوال» در این ماه، نسبت به ماه پیش از آن، ۵۰.۳ درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۱۸.۶ درصد رشد داشته است.

شرکت نورد آلومینیوم در نخستین ماه زمستان امسال، در مجموع حدود یک هزار و ۲۷۲ تن انواع محصولات آلومینیومی فروخت که ۴۳۵ تن از آن، کارمزدی بود. میزان فروش این شرکت در دی ماه ۱۴۰۰ نسبت به ماه پیش از آن، ۳ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹، ۲۷.۱ درصد رشد داشته است.

«فنوال» در دی ماه سال جاری، در مجموع حدود یک هزار و چهار میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال از محل فروش محصولات آلومینیومی خود درآمد کسب کرد که نسبت به ماه پیش از آن، ۹.۶ درصد افزایش و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۷۴ درصد رشد پیدا کرده است.

درآمد «فنوال»، ۹.۶ درصد رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده