تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۴۷۳۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد؛

راه اندازی ۶ واحد بزرگ صنعتی با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در استان زنجان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: در ایام دهه فجر ۶ واحد بزرگ صنعتی با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در سطح استان راه اندازی می‌گردد.

به گزارش می‌متالز، مهندس ناصر فغفوری افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد‌ها بالغ بر ۱۶۸۲ میلیارد تومان می‌باشد.

وی با اشاره به تفکیک شهرستانی واحد‌های آماده افتتاح تصریح کرد: ۳ واحد در شهرستان زنجان، ۲ واحد در شهرستان خرمدره و یک واحد در شهرستان ابهر آماده افتتاح در این ایام می‌باشد.

این مقام مسوول عنوان کرد: واحد تولید انواع پودر شوینده با ظرفیت ۸۰ هزار تن و اشتغالزایی ۱۶۰ نفر آماده راه اندازی توسط مقامات ملی و استانی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: واحد تولید پرمنگنات پتاسیم یکی دیگر از واحد‌های بزرگ آماده افتتاح در دهه فجر در استان است که با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی برای یکصد نفر را در استان فراهم می‌کند.

فغفوری خاطر نشان ساخت: واحد‌های تولید انواع دارو، بیسکوییت، تولید و چاپ کارتن و واحد رنگرزی از نوع طنابی از جمله سایر واحد‌های آماده راه اندازی در ایام مبارک دهه فجر به شمار می‌روند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده