تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۳
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۴۷۵۸۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

واحد‌های مشکل‌دار در استان اردبیل حمایت می‌شوند

‌می‌متالز - سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در بازدید اعضای کمیسیون کارگری از کارخانه ذوب آهن از حمایت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل از واحد‌های تولیدی مشکل دار استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، بهروز رحیم زاده به همراه مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و اعضای کمیسیون کارگری با هدف پایش آخرین وضعیت واحد‌های تولیدی مشکل‌دار استان از کارخانه ذوب آهن اردبیل بازدید کردند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به فشار حداکثری ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تاثیر آن بر فعالیت برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی بر ضرورت رفع مشکلات واحد‌های مشکل دار این استان در راستای بهبود و تثبیت تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: حمایت و تقویت تولید در استان همراه با توجه به اجرای قوانین، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: توجه به امر تولید و جهش تولید در راستای تحقق شعار سال، امری ضروری و قابل توجه است و ضروری است تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در راستای حمایت از تولید و اشتغال قدم بردارند

وی تاکید کرد: بانک‌های عامل استان ضمن اجرای قوانین، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های تحت حوزه فعالیت خود، نیاز است تا با نگاه مثبت و با رویکرد همکاری و مساعدت همه جانبه، در راستای رفع مسائل و مشکلات تولید کنندگان گام بردارند.

رحیم زاده بر لزوم رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان تاکید و تصریح کرد: در همین راستا و در خصوص رفع مشکلات تولید کنندگان، مباحث و مشکلات شرکت ذوب آهن اردبیل بررسی قرار گرفت.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در پایان این بازدید سه جانبه گرایی را مهمترین عامل در حل مسائل و مشکلات بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: صیانت از نیروی کار و کاهش بروز تنش‌های کارگری قطعا در سایه سه جانبه گرایی و حمایت از تولید امکانپذیر است.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده