تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۷:۰۱
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۴۸۲۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیاء دفتر گمرک سیراف در دستور کار دولت قرار گرفت

‌می‌متالز - معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرکات کشور در این بازدید گفت: با استعانت از خدای متعال ان شاالله تمام تلاش خود را جهت پیگیری احیای گمرک بندر باستانی سیراف به کار خواهیم گرفت.

به گزارش می‌متالز، احمد ذاکری معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرکات کشور و شاهپری مدیر‌کل امور ساختار‌های سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه احمدی نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بخش سیراف، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سیراف از اسکله سیراف بازدید نمودند. در این بازدید یکی از مهمترین مسائل، پیگیری احیاء دفتر گمرک در این بندر باستانی بود.

احمد ذاکری معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرکات کشور در این بازدید گفت: با استعانت از خدای متعال ان شاالله تمام تلاش خود را جهت پیگیری احیای گمرک بندر باستانی سیراف به کار خواهیم گرفت.

موسی احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از دوره قبل نمایندگی خود پیگیر احیاء گمرک این بندر تاریخی بوده ام و تا حصول نتیجه ادامه خواهم داد، بازدید امروز نیز با همین هدف انجام شده است.

حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندرسیراف گفت: انتظار می‌رود در دولت انقلابی یک کار انقلابی و جهادی در سیراف که مایه خوشحالی مردم شود صورت بگیرید.

امیدوارم با پیگیری‌های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولین استانی و شهرستانی آرزوی دیرینه مردم برآورده شود و در این روز میمون و مبارک حضور مسوولین در سیراف مایه خیر و برکت برای شهر باشد.

با افتتاح دفتر گمرک در سیراف، این بندرباستانی به روز‌های اوج خود بازخواهد گشت و رونقی دوباره خواهد گرفت.

بندر تاریخی سیراف با آن سابقه چند هزارساله نیاز به حمایت همه جانبه و نظر ویژه دولت عزیز دارد.

امیدواریم کاری که در سال ۹۳ با حمایت دکتر احمدی شروع شد با همکاری مسوولین ذیربط در این دوره بالاخره به سرانجام برسد و مردم طعم شیرین خدمت را از دولت مردمی دکتر رئیسی و مجلس انقلابی بچشند.

حجت جنگجو رئیس شورای اسلامی شهرسیراف گفت: تمام کار‌های زیر بنایی جهت استقرار دفتر گمرک در شهرسیراف را انجام می‌دهیم، خواهان نگاه ویژه‌ی دولت مردمی و مجلس انقلابی به سیراف، سند اثبات مالکیت ایران بر «خلیج همیشه فارس» هستیم.

منبع: ثلاث

عناوین برگزیده