تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۰
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۴۸۵۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه:

اشتغال‌زایی مهمترین مسوولیت اجتماعی صنایع است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: در حال حاضر مهمترین مسوولیت اجتماعی صنایع، اشتغال‌زایی است؛ چراکه با ایجاد اشتغال، خدمات و مشاغل دیگر حاصل می‌شود و به رونق در منطقه شتاب می‌بخشد.

به گزارش می‌متالز، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه شرکت فولاد هرمزگان به بندرعباس سفر کرد؛ وی در این خصوص اظهار کرد: شرکت فولاد هرمزگان ظرفیت بالایی برای توسعه محصولات فولادی صادرات محور دارد و روز گذشته آغاز مرحله نخست توسعه‌ها با همین هدف دنبال شد.

وی با تاکید بر اهمیت مسوولیت‌های اجتماعی شرکتی، گفت: در حال حاضر مهمترین مسوولیت اجتماعی صنایع، اشتغال‌زایی است چرا که با ایجاد اشتغال، خدمات و مشاغل دیگر حاصل می‌شود و به رونق در منطقه شتاب می‌بخشد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به اهمیت شعار «فولاد مبارکه به وسعت ایران» اشاره کرد و افزود: بسیاری از محصولات در جهان گویاتر از نام کشور سازنده محصول هستند و حتی در اذهان کودکان ما هم نقش بسته‌اند. این موضوع بر اهمیت نقش صنایع و شرکت‌های بزرگ تاکید می‌کند، چراکه شرکت‌های بزرگ به اقتصاد کشور‌ها رونق می‌بخشند و فولادمبارکه به عنوان شرکتی پیشرو، با همین رویکرد، توسعه به وسعت ایران را هدف‌گذاری کرده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده