تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۴۹۳۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

عملیات اجرای پروژه فولاد کردستان به زودی آغاز می‌شود

‌می‌متالز - نماینده قروه و دهگلان گفت: عملیات اجرای پروژه فولاد کردستان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در نشست تخصصی با مدیران شرکت فولاد کردستان ضمن تاکید بر اهمیت این پروژه، گفت: این پروژه یک پروژه ملی است و شخصا لازم می‌بینم که از مدیران صالح و سالم در نظام مدیریتی حمایت کنم، از همین رو از دلسوزی مدیریتی در این پروژه، تقدیر می‌کنم و تلاش می‌کنم روند آغاز فعالیت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هنگام سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان ایشان بر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در این استان تاکید داشتند، گفت: اهمیت این پروژه بزرگ در استان کردستان این است که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار می‌تواند منشأ سرمایه‌گذاری‌های جدید شود که با پیگیری‌های مصرانه مدیریت شرکت فولاد کردستان امید ما به تحقق این امر زیاد است.

وی در ادامه تصریح کرد: هر کاری نیاز است برای پیشبرد پروژه انجام خواهم داد و با قوت و قدرت لازم، این پروژه را تا زمان بهره‌برداری حمایت می‌کنم.

اوسطی از استمرار و پیگیری امور و موضوعات به صورت روزانه و رصد آن خبر داد و تصریح کرد: این پیگیری‌ها ادامه دارد تا کار به سرانجام برسد و اگر نیاز به حمایت از سوی آقای رئیس جمهور باشد، با شناختی که از ایشان دارم مطمئنم امکان بهره‌برداری از ظرفیت ایشان برای این پروژه بزرگ وجود دارد و قطعا در سفر رییس‌جمهور به استان کردستان حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

این نماینده مجلس، تاکید کرد: انشالله هفته‌ای یک خبر از این پروژه داشته باشیم تا پروژه در مسیر اصلی خود قرار بگیرد و امیدوارم به هر نحوی که شده پیش از سال آتی، مراسم آغاز اجرای پروژه را برنامه ریزی نماییم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده