تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۶۶۹
کد خبر: ۲۴۹۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور پروفسور مرتضی اصانلو استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اولین کنفرانس معدنکاری سبز

می متالز - در مراسم افتتاحیه کنفرانس معدنکاری و صنایع معدنی سبز ایران، پروفسور مرتضی اصانلو استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر گزارش مبسوطی از معدنکاری سبز و چشم انداز معدنی تا سال۲۰۵۰ ارایه نمودند.
حضور پروفسور مرتضی اصانلو استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اولین کنفرانس معدنکاری سبز

به گزارش می متالز، پروفسور اصانلو استاد دانشکده معدن دانشگاه امیرکبیر گزارش مبسوطی از معدنکاری سبز و چشم انداز معدنی تا سال۲۰۵۰ ارایه نموده و بیان داشتند: از خانه معدن و جناب مهندس بهرامن صمیمانه تشکر میکنم که تغییرات کمی و کیفی را در بخش معدن بوجود آورده و با تأسیس نمایندگیهای خانه معدن در ۳۱ استان توانسته اند در شناخت رشته معدن قدمهای موثری بردارند. این قدم ها می تواند در جذب دانشجویان این رشته موفق عمل کنند و خانواده های آنها شناخت بیشتری از رشته معدن پیدا می کنند. معدن جز آبادانی و توسعه زیرساختها کار دیگری نکرده است.
ایشان افزودند: آقای مهندس بهرامن گلوگاه ها را می شناسد و مشکلات را بخوبی با مسئولین در میان می گذارد و تلاش می کنند مشکلات معدنی را حل کنند، لذا برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم. ایشان افزودند: بازسازی بخشی از وظایف یک معدن است و پس از بهره برداری باید محیط را بازسازی نمود. ایشان در ادامه افزودند این کنفرانس باید بین المللی شده و تداوم پیدا نماید و من مطمئنم سخنران های خوبی از کشورهای مختلف از جمله چین، هندوستان، اروپا و آمریکا در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

ایشان به آینده معدنکاری در سال۲۰۵۰پرداخته و گفتند هر فرد بطور متوسط سالیانه 5/17 تن کانی مصرف میکند و جمعیت جهان درسال۲۰۵۰ به 7/9 میلیارد نفر خواهد رسید و جهان به ۵۴۳۸ میلیارد تن مواد معدنی در سال نیاز دارد.

عناوین برگزیده