تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۰۷
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۲۴۹۷۰۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
طی فراخوان انجام می‌شود؛

برگزاری ۲ مناقصه برای انجام «عملیات حفاری» و «طبخ و توزیع غذا» در سنگان

‌می‌متالز - طی فراخوان، ۲ مناقصه برای انجام «عملیات حفاری و مغزه گیری» و «طبخ و توزیع غذا» در مجتمع سنگان برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مجتمع سنگ آهن سنگان، وابسته به ایمیدرو در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلـه‌ای همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) با موضوع "انجام عملیات حفاری و مغزه گیری به روش وایر لاین به متراژ ۲۰ هزار متر" را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.com برگزار کند.

آگهی تجدید مناقصه عمومی طبخ و توزیع غذا

همچنین، این مجتمع در نظر دارد تجدید مناقصه عمومی یک مرحلـه‌ای همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) با موضوع "طبخ و توزیع غذا و انجام امور خدمات عمومی در مجتمع سنگ آهن سنگان" را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند. از علاقه‌مندان واجد شرایط، دعـوت به عمـل می‌آید برای دریافت اسناد مناقصه، به سامانه یاد شده مراجعه کنند.

اسناد این مناقصه‌ها از تاریخ درج آگهـی تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۰ از طریق سامانه مذکور در دسترس خواهد بود. همچنین، اسناد و مدارک مناقصه باید پس از ثبت مهر و امضای الکترونیکی حـداکثر تا ساعت ۱۲ روز پنجشنبه مـورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۰ در سامانه ستادایران بارگذاری شده و از طریق آن سامانه ارسال شوند.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده