تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۶
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۵۰۴۰۰
سرویس خبر : سیم و کابل

سقوط ۵۳ درصدی درآمد " بکام " در بهمن ماه امسال

‌می‌متالز - بیشترین درآمد فروش "بکام" مبلغ ۷۹ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال ثبت شده است که این رقم به فروش ۱۰۴ تن کابل برق به قیمت ۷۶۱ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال به ازای هر تن تعلق دارد.

به گزارش می‌متالز، درآمد فروش شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در عملکرد بهمن ماه امسال در مقایسه با ماه قبل از آن حدود ۵۳ درصد افت داشته است.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۱.۳۰

بر اساس این گزارش، این مجموعه که در دی سال جاری بالغ بر ۳۹۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال درآمد فروش محقق ساخته است، درآمد ۱۶۶ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریالی را در کارنامه عملکرد بهمن ماه همان سال ثبت کرده است.

سقوط ۵۳ درصدی درآمد " بکام " در بهمن ماه امسال

سقوط ۵۳ درصدی درآمد


بیشترین درآمدو نرخ فروش محصولات


بیشترین درآمد فروش "بکام" مبلغ ۷۹ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال ثبت شده است که این رقم به فروش ۱۰۴ تن کابل برق به قیمت ۷۶۱ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال به ازای هر تن تعلق دارد.

سقوط ۵۳ درصدی درآمد

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۱.۳۰


شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا پایان بهمن ماه درآمدی به مبلغ سه هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال محقق ساخته است.

سقوط ۵۳ درصدی درآمد

درآمد داخلی این مجموعه در دوره مذکور بیش از دو هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال و درآمد صادراتی آن مبلغ ۷۰۷ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال محاسبه می‌شود.

سقوط ۵۳ درصدی درآمد


بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات


محصول کابل‌های مخابراتی نوری در دوره مورد اشاره بیشترین درآمد فروش به مبلغ ۹۷۲ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال از محل عرضه دو هزار و ۳۵۳ (KM) از محصول مذکور به نرخ ۴۱۳ میلیون ریال به ازای هر (KM) را برای "بکام" رقم زده است.

سقوط ۵۳ درصدی درآمد


روند معاملات


قیمت سهام شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در جریان معاملات بازار سرمایه با تغییر اندک از مبلغ یک هزار و ۴۷۰ ریال به یک هزار و ۴۷۴ ریال رسیده است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، تعداد ۱۸۶ میلیون و ۷۷۳ هزار سهم "بکام" به ارزش ۲۷۷ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال در بازار سرمایه داد و ستد شده است. همچنین میانگین ارزش روز سهام شرکت بیش از ۱۴ هزار و ۸۲۸ میلیارد ریال اعلام شده است.

سقوط ۵۳ درصدی درآمد

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده