تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۲۹۴
کد خبر: ۲۵۱۳۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران در باشگاه مس کرمان

‌می‌متالز - دفتر بسیج ورزشکاران با حضور جمعی از مسوولان استانی، متولیان ورزش، مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان در محل باشگاه صنعت مس کرمان افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، آیین افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران با حضور جمعی از مسوولان سپاه ثارالله استان کرمان، مدیران و متولیان ورزش استان، مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و جمعی از مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان در محل باشگاه صنعت مس کرمان برگزار شد.


سرگرد پاسدار رضا پور علی آبادی مسوول سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان در این آیین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هدف از راه اندازی این دفتر را شناسایی، جذب، سازماندهی و حفظ انسجام ورزشکاران، ترویج فرهنگ و مرام پهلوانی در بین ورزشکاران، ارائه الگو‌های برتر اخلاقی و روحیه جوانمردی در حوزه ورزش، تهیه محتوای فکری در مقابل تهاجم فرهنگی برای نسل جوان و سایر اقدامات فرهنگی در حوزه ورزش برشمرد.


به گفته او باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در بحث راه اندازی دفتر بسیج ورزشکاران به همت مدیر عامل این باشگاه در کرمان پیشقدم شده است.


سرگرد علی آبادی ابراز امیدواری کرد، به همت و تلاش مدیران و متولیان امر ورزش درآینده نزدیک شاهد ایجاد دفاتر بسیج ورزشکاران در سایر هیئت‌های ورزشی نیز باشیم.

این مراسم با حضور خانواده معظم شهید لنگری زاده انجام شد.

افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران در باشگاه مس کرمان

افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران در باشگاه مس کرمان

افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران در باشگاه مس کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده