تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۵۲۰۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

اشتغالزایی سه هزارنفری با توسعه فولاد راور

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح‌های توسعه فولاد راور بیان کرد: پیش بینی ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم با اجرای این طرح‌ها را داریم که تا امروز ۹۸ درصد از نیرو‌های به کار گرفته شده از فرزندان راور هستند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا پورابراهیمی در جمع مردم شهرستان راور با اشاره به بازدید از روستا‌های منطقه خورند و فیض آباد شهرستان راور با اشاره به مطالبات مردم در حوزه‌های بنیاد مسکن، طرح‌های هادی روستائی اظهار کرد: علی رغم اینکه در سال‌های اخیر در شرایط خاصی قرار داشتیم و با توجه به زلزله‌خیزبودن شهرستان راور، میزان بازسازی‌های مسکن شهری و روستایی صورت گرفته در شهرستان نسبت به دیگر مناطق استان کرمان بالاتر بوده و امیدواریم این عدد به ۹۰ و ۱۰۰ درصد برسد و دیگر خانه غیرمقاوم در شهرستان نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته نهضت آسفالت در روستا‌های زیادی جلو رفته و جای قدردانی از مسوولان دارد، گفت: مساله دیگر روستا‌های شهرستان راور محدودیت‌های آبی است که اکنون نیز مشکلاتی داریم و اگر مدیریت نشود مشکلات بیشتر خواهد بود لذا با هماهنگی با مدیران ارشد استان و مرکز اندیشکده آب اتاق بازرگانی ایران قرار است برای ذخیره سازی و استفاده بهینه از آب با روش جدید با مطالعات علمی در دستور کار قرار بگیرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: خط دوم انتقال آب از خلیج فارس به کرمان نیز دارد انجام می‌شود و به منظور بهره گیری استان‌های شمال شرق کشور این خط از مسیر راور عبور می‌کند.

نماینده کرمان و راور در مجلس درباره وضعیت اشتغال و تولید در شهرستان راور گفت: سازه‌های کارخانه لاستیک سازی از خردادماه ۱۴۰۱ نصب خواهد شد و تاکید کرده ایم که همه نیرو‌ها باید بومی باشد مگر اینکه نیروی متخصص در راور نباشد.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه فولاد راور بیان کرد: پیش بینی ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم با اجرای این طرح‌ها را داریم که تا امروز ۹۸ درصد از نیرو‌های به کار گرفته شده از فرزندان راور هستند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده