تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۲۵۲۰۹۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

نوید روز‌های خوش در صنعت فولاد خوزستان با برپایی نمایشگاه

‌می‌متالز - نمایشگاه دستاورد‌های تولید کنندگان قطعات فولاد در نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد، آیین اختتامیه نمایشگاه پنجشنبه گذشته با حضور جمعی از شرکت‌ها و صنایع فولاد از سراسر کشور، مسئولین صنعت فولاد در سطح استان و مراجعه کنندگان مردمی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، برپایی نمایشگاه از فرصت‌های بسیار ارزشمند برای نشان دادن دستاورد‌ها و توانایی ها، قطعات، محصولات و دانش بومی در حوزه صنعت و به ویژه صنعت فولاد می‌باشد.

این نمایشگاه از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ارتقای جایگاه استان خوزستان در صنعت فولاد کشور برخوردار بود، برگزاری اینچنین نمایشگاه‌هایی بسیار حائز اهمیت است و در بالابردن کیفیت تولید محصولات و ارتقاء دانش‌های نوین در سطح خاورمیانه نیز مهم بوده است.

شرکت‌هایی که به نوعی با فولاد ارتباط داشتند در نمایشگاه حضور فعال پیدا کردند و اقدامات خوبی در زمینه آمار و صنعت تولیدات مهم در کشور داشته که تداوم این نمایشگاه‌ها بر ارتقاء کیفیت و توان مهندسان خوزستان می‌افزاید.

تلاش مجموعه فولاد خوزستان به همراه مدیر عامل این شرکت برای توانمند سازی شرکت فولاد در استان خوزستان و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات مهندسان برای ارتقاء صنعتی در استان، کشور و حتی خاورمیانه است.

اگر برپایی این نمایشگاه با ظرفیت‌های یادشده ادامه دار باشد می‌توان نوید روز‌های خوش در عرصه صنعت فولاد، پتروشیمی نفت گاز و ... را داد.

منبع: تابناک خوزستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده