تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۸۹۶
کد خبر: ۲۵۳۳۸۹

تأکید معاون سازمان صمت گلستان بر لزوم توجه به ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی برای دانش‌بنیان کردن تولید

‌می‌متالز - معاون صنایع سازمان صمت گلستان در جلسه هماهنگی و همفکری اهداف و اقدامات آتی حوزه صنعت، معدن و تجارت استان با محوریت تحقق شعار سال، گفت: باید ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی در تمامی بخش‌های اقتصادی استان با رویکرد دانش‌بنیان کردن تولید، موردتوجه و بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، فرهاد زارع با اشاره به تأکید مقام‌معظم‌رهبری بر توسعه دو برابری شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی، افزود: ایشان در نام‌گذاری امسال یک هدف کمی را بیان کرده‌اند و تنها راه رسیدن به این هدف این است که تمام دستگاه‌های دولتی استان برای اجرایی کردن این امر به میدان بیایند.

وی افزود: جهش تولید دانش‌بنیان، نهضت به‌کارگیری نخبگان و فارغ‌التحصیلان در حوزه‌های مختلف به راه افتاده است و از این طریق علاوه بر سرعت بخشیدن به رونق و جهش تولید دانش‌بنیان از نخبگان برای رشد و تعالی در این زمینه بهره‌برداری می‌شود.

معاون صنایع سازمان صمت گلستان ادامه داد: صدور مجوز‌ها و واگذاری تسهیلات مانند زمین، وام و ... برای شرکت‌ها و مؤسسات تولیدی دانش‌بنیان در اولویت کاری این سازمان قرارگرفته است.

زارع یادآور شد: بسته اطلاع‌رسانی در خصوص شرایط، محصولات، تسهیلات و حمایت‌ها از سوی پارک علم و فناوری استان تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده