تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۵۳۵۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تأکید رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی بر اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان درسال‌های اخیر، بر لزوم اجرای مصوبات ستاد تسهیل توسط دستگاه‌های متولی تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت صمت استان، قانون الزامی شدن اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از طریق تمامی دستگاه‌های مسوول و بانک‌ها درهفته آینده ابلاغ خواهد شد و بالاترین ضمانت اجرایی را خواهد داشت.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل هرچه بیشتر بخش‌های خصوصی و دولتی در تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، افزود: بخش‌خصوصی و فعالان اقتصادی استان همواره همراه جامعه صنعتی، معدنی و تجاری بوده‌اند و به همت تولیدکنندگان و جهادگران عرصه اقتصادی در مسیر توسعه همه جانبه استان پیش می‌رویم.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در ادامه این دیدار از زحمات اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان در پیشبرد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و تلاش بی‌وقفه اعضای ستاد در حل مشکلات صنعت‌گران و تولیدکنندگان، قدردانی کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده