تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۳:۱۶
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۵۳۹۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شیبا وارد دستگاه‌های خودپرداز شد

‌می‌متالز - شیبا اینو، دومین میم‌کوین برتر بازار رمزارزها، وارد خودپرداز شد. پیش از این دوج کوین و اتریوم وارد خودپرداز‌های ارز دیجیتال شده بودند.

به گزارش می‌متالز، بیت‌کوین آو امریکا (Bitcoin of America)، اپراتور محبوب خودپرداز‌های ارز دیجیتال در آمریکا، اعلام کرده که رمزارز شیبا را به لیست ارز‌های دیجیتال تحت پشتیبانی خود اضافه کرده است. این خودپرداز‌ها امکان خرید و فروش بیت کوین و همچنین چند آلت کوین را فراهم می‌کنند.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Coin ATM Radar، بیت‌کوین آو امریکا دارای ۱.۸۴۱ دستگاه خودپرداز در سراسر ایالات متحده است. این دستگاه‌ها با ارائه ترکیبی از ویژگی‌های خودپرداز‌های رمزارزی و سنتی، امکان خرید ارز دیجیتال با استفاده از پول نقد را فراهم می‌کنند. با این حال، کارمزد دریافتی توسط این دستگاه‌ها به طور قابل‌توجهی بالاتر از کارمزد دریافتی از سوی صرافی‌های رمزارزی است.

شیبا وارد دستگاه‌های خودپرداز شد

طبق گزارش‌ها، بیت‌کوین آو امریکا ماه گذشته پشتیبانی از دوج کوین، برترین میم‌کوین بازار را فعال کرده بود که این اقدام منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت این رمزارز شد.
با این حال و علی‌رغم پشتیبانی این اپراتور از شیبا، داده‌های بازار نشان می‌دهند که این میم توکن رشد چندانی نداشته است. در زمان انتشار این خبر، شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶۷۱ دلار معامله می‌شود که تنها ۰.۳۷ درصد رشد قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

با این اوصاف انتظار می‌رود که افزودن شیبا به این دستگاه‌های خودپرداز، باعث افزایش رونق این میم توکن شود. ماه گذشته این ارز دیجیتال به مجموعه رمزارز‌های پشتیبانی‌شده توسط غول سینمایی AMC نیز اضافه شده بود.

شیبا اینو پس از عملکرد شگفت‌انگیز خود در سال ۲۰۲۱ که سود‌های چند میلیون دلاری برای برخی از کاربران آن به همراه داشت، در تلاش است تا در سال ۲۰۲۲ هم با قدرت ظاهر شود.

منبع: کلیک

عناوین برگزیده