تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۴۶
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۵۴۳۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
امام جمعه خلخال:

بلاتکلیفی چندین ساله اداره صمت خلخال/توجهی به شهر‌ها نمی‌شود

‌می‌متالز - امام جمعه خلخال گفت: تکلیف مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شده و وضعیت اقتصادی منطقه رو به بهبود بگذارد.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال با اشاره به گرانی و تورم در بازار خلخال و قیمت هرجایی اجناس و اقلام مصرفی مردم در بازار و عدم نظارت در شهرستان ضمن انتقاد از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: بیش از چند سال است که اداره‌ای در شهرستان بدون مدیر و با سرپرستی اداره شده که تبعات زیادی را در شهرستان داشته است.

وی ادامه داد: از استاندار اردبیل درخواست داریم تا مشکلات لازم در حوزه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان را برای مهار مشکلات بازار و گرانی در مرکز استان و همچنین شهرستان‌ها برطرف کند.

خطیب جمعه خلخال با قدردانی از آموزش و پرورش و با اشاره به تعطیلی مدارس در ایام کرونا و برپایی کلاس‌ها در فضای شبکه شاد افزود: مدیر کل در طول خدمت در استان روزی را برای حضور در شهرستان نداشت و قطعاً باید مسئولین امر با چنین مدیرانی که ارزشی برای مردم قائل نیست و شهرستان برای آن‌ها اهمیت ندارد برخورد لازم و در شأن داشته باشند.

حجت‌الاسلام اسدی ضمن تسلیت علمای شهید در صحن مطهر رضوی، بر لزوم برخورد قاطع با خاطیان امر و حامیان تروریستی تکفیری آنان تاکید کرد و گفت: قطعاً در پشت پرده این جنایت مثل همیشه رد پای آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود دیده می‌شود که قطعاً برخورد لازم و قاطع مطالبه مردم است.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده