تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۱۸
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۲۵۵۷۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی گمرک رازی به عنوان یکی از گمرکات فعال آذربایجان‌غربی در آینده نزدیک

‌می‌متالز - سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان غربی گفت: گمرک مرزی رازی در خوی یکی از کانون‌های اقتصادی فعال و مهم در شمال کشوراست و همچنین این گمرک در آینده نزدیک یکی از گمرکات فعال استان خواهد بود.

به گزارش می‌متالز، خالد جنگجو در بازدید خود از گمرک مرزی رازی در شهرستان خوی این گمرک را کانون اقتصادی فعال و مهم در شمال کشور در آینده نه چندان دور دانست و اظهار داشت: بررسی مشکلات موجود در گذرگاه زمینی رازی و ساماندهی این کانون اقتصادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مسافری از مهمترین اهداف سفر به این منطقه بود.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان غربی افزود: در این سفر با بازدید میدانی که از گمرک رازی، نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه، سالن تجاری پایانه مرزی و مناطق دیگر اقتصادی گمرک مرزی رازی انجام گرفت، بدون شک تصمیمات مناسبی برای برطرف کردن مشکلات گرفته خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در گمرک رازی تصریح کرد: گمرگ مرزی رازی در آینده نزدیک یکی از گمرکات فعال استان در حوزه‌های واردات، صادرات، ترانزیت خواهد بود بنابراین باید با رفع مشکلات موجود آن در جهت رونق فعالیت‌های اقتصادی گام‌های خوبی برداشته شود.

منبع: خبرگزاری فارس 

عناوین برگزیده