تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۲۵۶۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر تعاون:

کارگران بخش خصوصی هم بسته حمایتی می گیرند

می متالز - وزیر تعاون گفت: بسته حمایتی 100 تا 200 هزار تومانی به کارگران بخش خصوصی که قرارداد بیمه تامین اجتماعی دارند تخصیص می‌یابد.
کارگران بخش خصوصی هم بسته حمایتی می گیرند

به گزارش می متالز، محمد شریعتمداری گفت: سعی بر این است که بدهی‌ تامین اجتماعی به بیمارستان‌ها کاهش پیدا کند. در حال حاضر موضوع از طریق بانک رفاه کارگران در حال پیگیری است.

وی افزود: عمده مشکل مربوط به بدهی معوقه است. برای آن بدهی‌ها با سازمان برنامه و بودجه تفاهم‌هایی به عمل آورده‌ایم مانند سال گذشته که 4 هزار و 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت با تضمین دولت فروختیم، در سال جاری نیز 5 هزار میلیارد تومان منتشر و فروخته شود تا مطالبات قطعی تامین اجتماعی از دولت به این روش تسویه شود.

این وزیر با اشاره به توزیع بسته حمایتی مددجویان و افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی ادامه داد: چند مرحله این طرح به اجرا درآمده و مرحله سوم  به محض دریافت منابع از خزانه با توجه فهرست موجود به همه کسانی که قراداد بیمه تامین اجتماعی دارند حتی اگر از بخش خصوصی باشند تعلق می‌یابد البته شرط حقوق زیر 3 میلیون نیز در این مرحله لحاظ می‌شود.

شریعتمداری گفت: هنوز منابع مربوط به مرحله سوم تخصیص نیافته و درحداقل زمان ممکن بسته حمایتی 100 تا 200 هزار تومانی این گروه‌ها نیز توزیع می‌شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده