تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۵۶۹۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری لوح تقدیر و تندیس رکورد دار تولید و فعال در حوزه مسوولیت اجتماعی را دریافت نمود

‌می‌متالز - آیین تکریم صنعت کاران و معدن کاران برجسته استان در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، مراسم تکریم و تجلیل از بزرگان صنعت و معدن استان باهمت خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و نیز سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری برگزار و از فعالین برجسته این حوزه تقدیر شد.

این آیین با حضور رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور، نماینده شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، استاندارو معاون امور اقتصادی، جمعی از مدیران کل ونیز فعالین برجسته بخش خصوصی استان برگزار شد.

در ابتدا سهل آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور برلزوم حمایت هرچه بیشتر دولت از بخش خصوصی تاکید نمود و تقویت این ارتباط را کلید و رمز شکوفایی و توسعه استان عنوان نمود.

سپس راستینه نماینده شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از نقش بنگاه داری و عدم حمایت موثر بانک‌ها از بخش کسب و کار انتقاد کرد و افزود:به فرموده مقام معظم رهبری بانک‌ها می‌بایست به تقویت نقش تسهیل گری در امور کسب و کار بپردازند و این امر را رسالت و وظیفه اصلی خود بدانند.

حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تاکید بر اراده و عزم جدی دولت برای حمایت همه جانبه از بخش خصوصی خاطر نشان کرد:می بایست با ترویج رو حیه ایثار با مقاومت و ایستادگی برمشکلات و تنگنا‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه بین المللی فائق آمده و تلاش کنیم استان چهارمحال و بختیاری را به کم‌ترین نرخ بیکاری و محرومیت برسانیم.

در پایان ازشرکت‌های شاخص استان از جمله شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اهداء تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در دو بخش رکورد داران تولید و نیز شرکت‌های شاخص در حوزه مسئولیت اجتماعی حائز رتبه برتر شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده