تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۲۵۸۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

صادرات ۹۵ درصد محصول کارخانه سیمان‌مند دشتی

می متالز - مدیر عامل کارخانه سیمان‌مند دشتی: روزانه ۳۳۰۰ تن سیمان در این کارخانه تولید می‌شود که بیش از ۹۵ درصد آن به خارج از کشور صادر می‌شود.
صادرات ۹۵ درصد محصول کارخانه سیمان‌مند دشتی

به گزارش می متالز، محمد حسین عظیمی بیان کرد: کارخانه سیمان مند دشتی به عنوان بزرگترین طرح صنعتی شهرستان دشتی در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار ساخته شده است.

وی افزود: برای ساخت این کارخانه که عملیات ساخت آن از سال ۹۲ آغاز شد بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

مدیر عامل کارخانه سیمان مند دشتی با بیان اینکه این کارخانه در ابتدای سال ۹۷ در مدار تولید قرار گرفت اضافه کرد: از زمان بهره برداری بیش از ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار شده‌اند.

وی با اشاره به تولید روزانه ۳۳۰۰ تن سیمان در کارخانه سیمان مند دشتی خاطرنشان کرد: بیش‌از ۹۵ درصد سیمان تولیدی این کارخانه به خارج از کشور صادر می‌شود.

عظیمی بیان کرد: کشورهای هند، بنگلادش، کویت، قطر و کشورهای آفریقایی مقصد سیمان صادراتی این کارخانه هستند.

وی با اشاره به برخورداری کارخانه سیمان مند دشتی از بالاترین استانداردهای زیست محیطی افزود: با بکارگیری تجهیزات پیشرفته زیست محیطی توانسته‌ایم استانداردهای لازم بین المللی را در این زمینه کسب کنیم.

مدیر عامل کارخانه سیمان مند دشتی با بیان اینکه طرح توسعه این کارخانه اکنون در حال اجراست تصریح کرد: با پایان این طرح ظرفیت تولید این کارخانه به شش هزار و ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.

عناوین برگزیده